اسکان و پذیرایی موکب حضرت جوادالائمه خرم آباد در کربلا

مسئول موکب حضرت جوادالائمه شهرستان خرم‌آباد گفت: اسکان و پذیرایی زائران، مراسم ادعیه، برپایی نمایشگاه عکس شهدای بزرگوار استان لرستان از جمله این برنامه‌های ما در کربلا است.
کد خبر: ۳۶۶۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸ - 18October 2019

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، رضا داوری صبح جمعه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: این موکب از دهم صفر در شهر مقدس کربلا با حضور بیش از ۳۰ خادم برادر و خواهر خدمات دهی خود را به زائران حضر سیدالشهدا در اربعین حسینی(ع) شروع کرده است.

وی گفت: ما در این موکب تاکنون خادم بیش از ۳۰۰۰ نفر از زائران عزیز سیدالشهدا در این ایام بودیم و بنا است تا دو روز بعد از اربعین نیز در این موکب خدمتگذار زائرین اربعین حسینی باشیم.

مسئول موکب حضرت جوادالائمه شهرستان خرم‌آباد، تصریح کرد: روزانه سه وعده غذا (برای ۶۰۰ نفر در هر وعده) بین زائران عزیز تقسیم می کنیم، همچنین مقداری از تغذیه‌ها را هم در شارع العباس و خیابان اصلی که مسیر راهپیمایی است بین زائران توزیع می کنیم.

داوری با بیان اینکه در کنار بحث اسکان و پذیرایی ما در راستای تعمیق معنویت و ترویج معارف اسلامی برنامه های فرهنگی زیادی را تعریف کرده‌ا‌یم، گفت: برگزاری اقامه نماز جماعت و مراسم ادعیه، برپایی نمایشگاه عکس شهدای بزرگوار استان لرستان از جمله این برنامه‌ها است.

وی افزود: در واحد خواهران موکب جوادالائمه یک مهدکودک فراهم کردیم تا کمک حال زائران خواهر و فرزندان آنها باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها