مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در پیامی عنوان کرد؛

بهت و حیرت جهان از شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی در پیاده‌روی عظیم اربعین حسینی

حجت‌الاسلام «ناصر شکریان امیری» گفت: بزرگترین کنگره و اجتماع معنوی بشری در روز اربعین حسینی آنقدر عظیم جلوه‌گر شد که امروز جهان در بهت و حیرت است و دانشمندان، اندیشمندان و صاحب‌نظران جهان شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی را معترف شده‌اند.
کد خبر: ۳۶۶۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷ - 19October 2019

بهت و حیرن جهان از شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی در پیاده‌روی عظیم اربعین حسینیبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «ناصر شکریان امیری» مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران به مناسبت اربعین حسینی ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی در برگزاری مراسم باشکوه اجتماع عزاداران و پیروان حسینی پیامی به شرح ذیل صادر کرد.

«وَ نُرِيدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَي الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّه وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِينَ.. «ما می‌خواهیم بر مستضعفان زمین منّت نهیم و آنان را پیشوایان و وارثان روی زمین قرار دهیم‌.» (قصص 5)

شور، شعور و شوق بی‌نظیر خیل عاشقان و زائران در راهپیمایی اربعین حسینی و حضور گسترده زوارالحسین، هیات‌های مذهبی، خادمین، موکب‌ها در خدمت به زائران پیاده روی اربعین حسینی خیزش عظیمی بپا کرده است.

جاذبه مغناطیس حسین (ع) در چهلمین روز از شهادت سرور و سالارشهیدان (ع)، صحنه دلدادگی و دل سپردگی عاشقان  به این راه روشن و  پربهجت حضرت سیدالشهداء (ع) و یاران باوفایش است و این میدان عظیم ایمان، اراده و عمل، تجدید بیعت خیل عاشوراییان با اسلام ناب و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است و این رستاخیز عظیم بشری حماسه وحدت و محبت بین مسلمانان و همه ادیان الهی است.

دشمنان اسلام و اهل بیت (ع) با تریبون‌ها و دستگاه‌های تبلیغاتی و رسانه ای خود کوشیدند تا بزرگترین کنگره و اجتماع معنوی بشری را در روز اربعین حسینی کوچک، ضعیف و کم اهمیت جلوه دهند اما در حقیقت این حماسه بی‌نظیر تاریخ آنقدر عظیم جلوه‌گر شد که امروز جهان در بهت و حیرت است و دانشمندان، اندیشمندان و صاحب‌نظران جهان شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی را معترف شده اند.

امروز زوارالحسین و عاشقان آن حضرت از اقصی نقاط کشور و جهان اعم از شیعه، سنی، مسیحی و ... با قدم‌ها و نفس‌های بصیر خود گامی در جهت زمینه سازی ظهور آن مصلح  جهانی برداشته اند تا در میعادگاه عشق خود را برای سربازی در رکاب مولایشان آماده کنند.

امروز اسلام ناب چون ستاره ای درخشان با گفتمان مقاومت و پایداری با تاسی از حرکت حضرت سیدالشهداء (ع) در تقابل با جبهه کفر و استکبار قرار دارد و با سلاح ایمان و اراده در مقابل آنان خودنمایی می‌کنند و پیروزی‌های امروز جبهه مقاومت با رهبری بی‌بدیل رهبر عظیم الشان انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) و رزمندگان مقاومت در سوریه، عراق، یمن، لبنان و فلسطین اشغالی، استکبار و ایادی شان را با چالش جدی مواجه کرده است.

اینجانب ضمن تقدیر از حضور حماسی و بصیر هموطنان عزیز کشورمان و مردم ولایتمدار مازندران و همه محبین و پیروان مکتب آل الله (ع) توفیقات روز افزون برای همه رزمندگان مدافع  امنیت در این واقعه عظیم، مسافران و خادمان حرم حسینی (ع) آرزومندم و از تمام مردم غیور ایران اسلامی، مدیران و مسئولانی که در باشکوه تر برگزار شدن این اجتماع عظیم معنوی و مردمی نقش ایفاء کردند تشکر می‌کنم و از میزبانی مردم خوب و مهربان عراق و دولت مردمی عراق و گروه‌های امنیت و رزمنده‌های مقاومت حشد الشعبی و نجباء هم ویژه تشکر نموده و امیدوارم اجر و پاداش این همه عشق و دلدادگی با رضایت حضرت حق زمینه ظهور حضرت ولی عصر (عج) را فراهم سازد.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها