امیر صباحی‌فرد خبر داد:

افزایش تحرکات فرامنطقه‌ای در آستانه رزمایش گسترده ارتش/ ریزپرنده‌ها نیز رصد می‌شوند

جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با بیان اینکه تحرکات فرامنطقه‌ای در روزهای اخیر نیز افزایش داشته است، از رصد این تحرکات توسط سامانه‌های بومی در شبکه یکپارچه پدافند هوایی خبر داد.
کد خبر: ۳۶۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۱ - 24December 2014

افزایش تحرکات فرامنطقه‌ای در آستانه رزمایش گسترده ارتش/ ریزپرنده‌ها نیز رصد می‌شوند

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ صباحی فرد جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) امروز با حضور در مرکز عملیات مشترک محمد رسول الله(ص) ارتش از طریق ویدئو کنفرانس با فرماندهان یگانهای حاضر در این رزمایش سخن گفت.

سرتیپ صباحی فرد گفت: به لطف خدا آنچه امروز در قرارگاه پدافند هوایی شاهد آن هستیم اعتماد به نفس و تکیه بر توان داخلی و عزم جدی قرارگاه پدافند هوایی بر بومی سازی سامانههای پدافندی کشور است و قطعا با روحیه خودباوری و ولایتمداری که در کارکنان و متخصصان ما وجود دارد شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر قرارگاه در این زمینهها خواهیم بود.

وی به سامانههای بومی از جمله رادارهایی که طی سالهای گذشته توسط متخصصان داخلی طراحی و تولید شده و وارد شبکه یکپارچه پدافند هوایی گردیده است اشاره کرد و افزود: بهکارگیری سامانههای بومی در شبکه یکپارچه پدافند هوایی باعث ارتقاء توان دفاعی کشور گردیده و اکنون شاهد آن هستیم که حتی ریز پرندهها نیز از دید چشمان همیشه بیدار قرارگاه پدافند هوایی پنهان نمانده و تمامی تحرکات فرامنطقهای که در روزهای اخیر نیز افزایش داشته به خوبی رصد میشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار