دیدار هیات حماس با معاون وزیر خارجه روسیه

هیاتی از جنبش حماس به ریاست موسی ابومرزوق با «میخائیل بوگدانوف» معاون وزیر خارجه روسیه و نماینده ویژه رئیس جمهوری این کشور در امور خاورمیانه دیدار کرد.
کد خبر: ۳۶۶۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۷ - 19October 2019

دیدار هیات حماس با معاون وزیر خارجه روسیهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، هیاتی از جنبش مقاومت اسلامی حماس به ریاست موسی ابومرزوق عضو دفتر سیاسی این جنبش با «میخائیل بوگدانوف» معاون وزیر خارجه روسیه و نماینده ویژه رئیس جمهوری این کشور در امور خاورمیانه و شمال آفریقا در دوحه دیدار کرد.

هیات حماس، بوگدانوف را در جریان آخرین تحولات فلسطین از جمله طرح ابتکاری گروه‌های فلسطینی برای کنار گذاشتن اختلافات داخلی و تحقق وحدت و آشتی ملی و جنبش حماس در قبال آن قرار داد.

این هیات بیان کرد که موضع حماس در مورد انتخابات در فلسطین موضعی همسو با خواسته‌های ملت فلسطین در نوارغزه است و انتخابات باید به طور جامع، یکجا و همزمان برگزار شود.

در این دیدار همچنین در مورد تحولات مربوط به تظاهرات بزرگ بازگشت در مرز‌های غزه، اوضاع ناگوار ساکنان باریکه غزه در نتیجه ادامه محاصره رژیم صهیونیستی و تحولات منطقه بحث و تبادل نظر شد.

در همین راستا، بوگدانوف با تاکید بر اهمیت وحدت فلسطینیان، عنوان کرد که موضع روسیه در حمایت از ملت فلسطین با استناد به قطعنامه‌های بین‌المللی واضح و ثابت است.

وی بار دیگر تاکید کرد که روسیه آماده کمک به فلسطینیان برای تحقق وحدت و آشتی ملی است، چرا که این مساله عاملی اساسی در تحقق خواسته‌های ملت فلسطین است.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار