خدمت‌رسانی رزمندگان لشکر فاطمیون به زوار اربعین امام حسین (ع)+ فیلم و تصاویر

مجاهدان افغانستانی لشکر فاطمیون در طول ایام اربعین و سفر به کربلای معلی با برپایی دو موکب به خدمت رسانی پرداختند.
کد خبر: ۳۶۶۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷ - 20October 2019

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، موسم اربعین که از راه می‌رسد همه خودشان را برای بزمی بزرگ آماده می‌کنند. بزمی که از زائر و خادم و مسوول و جامانده و... را بر سر سفره‌ای گسترده و یکپارچه از عشق به اباعبدالله‌الحسین (ع) می‌نشاند تا هرکس به سهم خود توشه‌ای متبرک از این ضیافت معنوی بردارد.

خادمان زیادی هر سال برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در نقاط مرزی ایران و در شهرهای عراق به میزبانی مشغول می‌شوند که حضور گروه‌ها و اقشار مختلف در این خدمت‌رسانی صحنه‌های زیبایی از همدلی و ایثار را خلق می‌کند.

مجاهدان افغانستانی لشکر فاطمیون نیز امسال طبق سال‌های گذشته با استقرار موکب‎هایی در پایانه‌های مرزی ایران در کنار موکب‌های ایرانی از چند روز پیش داوطلب خدمت‌رسانی به زائران و میزبانی از آنان شدند.

همه خدمات فاطمیون به زائران اباعبدالله+ تصویر و فیلم

موکب هیأت رزمندگان و شهدای فاطمیون مستقر در مرز شلمچه برپاست و تا چند روز پس از اربعین به زائران حسینی خدمات ارائه می‌کند. از جمله برنامه‌های این موکب پخش مستندهایی از نبرد لشکر فاطمیون در سوریه است. در این موکب رزمندگان و خانواده‌های شهدای فاطمیون به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند.

همه خدمات فاطمیون به زائران اباعبدالله+ تصویر و فیلم

همچنین موکب دیگری نیز به نام فاطمیون میزبان زائران اباعبدالله‌الحسین (ع) است. پذیرایی از زائران و پخش مستندهایی از سوریه از برنامه‌های این موکب است که تا دوم آبان ماه دایر خواهد بود. در این موکب روزانه 20 تُن هندوانه بین زائرین اربعین حسینی توزیع می‌شود. همچنین توزیع بسته‌های فرهنگی از دیگر برنامه‎های این موکب است.

همه خدمات فاطمیون به زائران اباعبدالله+ تصویر و فیلم

در مدت برپایی این موکب‌ها تعدادی از مسوولین نیز از این دوموکب بازدید کردند که از جمله آن می‌توان به حضور حجت‌الاسلام مروی تولیت آستان قدس رضوی از موکب فاطمیون در مرز مهران، حضور حجت‌الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از موکب هیأت رزمندگان و شهدای فاطمیون واقع در مرز شلمچه و یا بازدید حجت‌السلام علوی، وزیر اطلاعات جمهوی اسلامی ایران از موکب فاطمیون در مرز شلمچه اشاره کرد.

همه خدمات فاطمیون به زائران اباعبدالله+ تصویر و فیلم

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها