سردار شرفی به دفاع‌پرس خبر داد؛

امضای قرارداد با یکی از خودروسازان برای ساخت کلانتری سیار

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به اینکه با یکی از خودروسازان در اصفهان برای ساخت پاسگاه‌های سیار قراردادی امضا شده است، گفت: هم‌اکنون به لحاظ اعتبار موجود، ساخت ۳۰ دستگاه کلانتری سیار را به این خودروساز سفارش داده‌ایم.
کد خبر: ۳۶۶۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۴ - 21October 2019

امضاء قرار داد با یکی از خودروسازان برای ساخت کلانتری سیارسردار «محمد شرفی» رئیس پلیس پیشگیری ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، در خصوص استفاده از کلانتر‌های سیار در سطح کشور اظهار داشت: معاونت آماد و پشتیبانی پلیس پیشگیری با یکی از سازندگان خودرو در اصفهان قراردادی برای تهیه خودرو‌های کلانتری‌های سیار به امضا رسانده است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا ادامه داد: هم‌اکنون به لحاظ اعتبار موجود، ساخت ۳۰ دستگاه کلانتری سیار را به این خودروساز سفارش داده‌ایم.

وی با بیان اینکه هدف‌گذاری پلیس هوشمندسازی آن در تمام ابعاد طی سه سال آینده است، خاطرنشان کرد: پلیس به دنبال این است که با هوشمندسازی بتواند در جهان نیز رقابت خوبی با سایر کشور‌ها داشته باشد.

سردار شرفی گفت: در برخی از موضوعات توفیقات خوبی داشته‌ایم؛ به‌طور مثال تمام مکاتبات پلیس پیشگیری با پزشکی قانونی 100 درصد در سطح کشور عملیاتی شده و دیگر به صورت فیزیکی هیچ اقدامی انجام نمی‌دهیم و تمام استعلامات به صورت سیستمی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: پلیس به دنبال این است که تمامی پرونده‌ها بین پلیس و قوه قضاییه به صورت الکترونیکی مبادله شود؛ البته هماهنگی‌های نهایی در این رابطه مانده است.

سردار شرفی اضافه کرد: دوستان در قوه‌ قضاییه خواستند که به شبکه عدالت و سامانه ملی مرکز داده قوه قضاییه متصل شویم که فعلاً مقدورات در حد انتقال اطلاعات به صورت «وب سرویس» است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا خاطرنشان کرد: اکنون تبادل تمام پیوست‌های یک پرونده به صورت 100 درصدی به صورت الکترونیکی صورت نمی‌گیرد؛ اما امیدواریم با تهیه تجهیزات سخت‌افزاری و آموزش کارکنان تا پایان سال در بخشی از استان‌ها بتوانیم 100 درصد مکاتبات و پیوست‌های پرونده را به صورت الکترونیکی با قوه قضاییه مبادله کنیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار