مدیرکل بنیاد شهید استان کرمان:

فرهنگ و سیره شهدا در جامعه نهادینه شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان با بیان اینکه باید تلاش کنیم که فرهنگ و سیره شهدا در جامعه نهادینه شود، گفت: این خصوصیت در جامعه وجود دارد و باید به فعلیت برسد.
کد خبر: ۳۶۶۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۴ - 20October 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، «احمد گروهی» در دومین جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت که در سالن شهید مرتضوی استانداری برگزار شد، اظهار داشت: ضرورت و نیاز جامعه به ایثار اجتماعی مسله‌ای بسیار مهم است که باید در این زمینه کار کنیم و جدی‌تر به آن پرداخته شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم که فرهنگ و سیره شهدا در جامعه نهادینه شود، افزود: ایثار و گذشت در زندگی روزمره ما نیاز است و این خصوصیت وجود دارد، فقط باید به فعلیت برسد که در این زمینه شهدا امتحان خود را پس دادند.

فرهنگ و سیره شهدا در جامعه نهادینه شود

«احمد گروهی» با بیان اینکه امروز کشور ما درجنگ اقتصادی است و باید گذشت و ایثار را به مردم آموزش دهیم، گفت:  در زمینه ایثار اجتماعی انجام پژوهش و تحقیق لازم است که باید به شیوه علمی به آن پرداخته شود و راهکارهایی ارائه شود.

 وی در ادامه به برگزاری مسابقه کتابخوانی شهید حاج «یونس زنگی‌آبادی» اشاره کرد و گفت: چاپ دو جلد از مجموعه ۲۰ جلدی وصایای شهدا و همچنین ساخت مستند از شهدا از جمله شهید حاج «علی محمدی پور» و شهید مدافع حرم «علی عظیمی» با همکاری صدا و سیما در  دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها