موسوی لارگانی در گفتگو با «دفاع پرس»:

9 دی مشت محکم ملت ایران بر دهان یاوه گویان داخلی و خارجی بود/ در 9 دی مردم خودجوش به خیابانها آمدند

عضو فراکسیون روحانیون مجلس گفت: 9 دی مشت محکم ملت ایران بر دهان یاوه گویان داخلی و خارجی بود که به میدان آمده بودند تا نظام جمهوری اسلامی ایران را ساقط کنند.
کد خبر: ۳۶۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۲ - 24December 2014

9 دی مشت محکم ملت ایران بر دهان یاوه گویان داخلی و خارجی بود/ در 9 دی مردم خودجوش به خیابانها آمدند

حجت السلام سید ناصر موسوی لارگانی، عضو فراکسیون روحانیون مجلس در تشریح فتنه سال 88 و حضور میلیونی مردم در 9 دی در گفتگو با خبرنگار پارلمانمی دفاع پرس، گفت: مناظرات انتخاباتی سال 88 بهانهای بیش جهت انجام فتنه بزرگی همچون فتنه به وقع پیوسته سال 88 نیست زیرا که اگر عکس قضیه انتخابات نیز در آن سال رقم می خورد و آقای موسوی بجای آقای احمدی نژاد به عنوان رئیس جمهور انتخاب میشد باز فتنه در ایران به وقوع می پیوست.

وی در ادامه با تأکید بر این مطلب که برنامه ریزی وقوع فتنه در سال 88 از سی سال قبل توسط دشمنان این نظام برنامه ریزی شده بود، اظهار داشت: پایگاههای اصلی فتنه در رژیم اشغال گر قدس، آمریکا و سلطنت های مزدوری که در کشورهای دیگر علیه ایران اسلامی برنامه ضد ایرانی تدوین و برنامه ریزی شده بود و مناظرات و انتخابات سال 88 تنها بهانه ای برای اجرای چنین فتنه ای در کشور برای آنها بشمار میرفت.

نمانیده مردم فلاورجان در خانه ملت فتنه سال 88 را ادامه فتنه سال 78 برشمرد و اذعان داشت: دولتهای غربی بخصوص آمریکا و اسرائیل و دیگر کشورهای جهان از اول انقلاب جهت براندازی نظام مقدس اسلامی ایران برنامه هایی همچون قائله آمل، کردستان، کودتای نوژه و ترور شخصیت های اصلی کشور را تدوین و در کشور اجرایی کردند تا شاید بتوانند از حرکت و گسترش سریع انقلاب اسلامی در میان دیگر ملت های جهان جلوگیری کنند.

موسوی لارگانی در ادامه تصریح کرد: 9 دی مشت محکم ملت ایران بر یاوه گویان داخلی و خارجی بود که به میدان آمده بودند تا نظام جمهوری اسلامی ایران را ساقط کنند.

وی با اشاره به ارادت پاک و خالصانه ملت ایران به اهل بیت و بویژه امام حسین(ع) گفت: در فتنه سال 88، فتنه گران بر مواردی دست گذاشتند که ملت مومن و موحد ایران حساس بودند و در هر زمانی که می خواستند این خاندان را از ملت ایران بگیرند ملت  با تمام وجود مقابل چنین افرادی قیام کرده  و جان و مال خود را انفاق نثار این خاندان می کردند.

نماینده مردم فلاورجان در خانه ملت گفت: فتنه گران در سال 88 به اصل ولایت فقیه نیز حمله کردند که از نظر ملت ایران اصل ولایت فقیه یعنی حضرت محمد (ص) و قرآن و فتنه گران نمی دانستند که این مردم تحمل چنین برخورد و حمله ای را به مقدسات خود ندارند و با آنها مقابله خواهندکرد.

عضو فراکسیون رهروان ولایت به قائله حمله فتنه گران به خیمه گاه حسینی در روز عاشورا در سال 88 اشاره کرد و گفت: ملت ایران وقتی دیدند که مخالفت فتنه گران تنها انتخاب رئیس جمهور نیست بلکه آنها می خواهند ملت ایران را از قرآن و امام حسین(ع) دور کنند در 9 دی بصورت خودجوش به خیابان ها آمدند و با فتنه گران اتمام حجت کردند که ملت ایران هیچگاه به هیچ کشور و گروهی اجازه نخواهند داد که به مقدسات این ملت توهین کنند و در این روز به فتنه گران فهماندند تا زمانی که جان در بدن دارند همچون هشت سال دفاع مقدس  از ولی امر مسلمین و رهبر انقلاب حمایت خواهند کرد.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس با بیان این مطلب که اگر دشمن را از در بیرون کنیم او تلاش می کند تا از پنجره وارد شود خطاب به ملت و مسئولان کشور، گفت: ملت و مسئولان باید بیدار و آگاه باشند زیرا که دشمن آرام نخواهد نشست و اکنون نیز با برنامه ریزی در تلاش است با مواد افیونی و تهاجم فرهنگی جوانان ما را از خانواده ها می گیرند لذا ضرورت دارد تا مسئولان بیدار و آکاه باشند وبا برنامه ریزی های درست و صحیح مقابل این تهاجم دشمن بایستند.

وی در خاتمه یادآور شد: حضور خودجوش میلیونی ملت ایران در 9 دی و پاسخ محکمی که با این حضور به فتنه گران دادند من معتقدم که فتنه گران تا سالیان سال به خود اجازه نخواهند داد تا بر علیه این ملت و نظام اسلامی حرکتی را صورت دهند زیرا می دانند با ملتی روبرو هستند که در هشت سال دفاع مقدس پدران و مادران جوانان خود را با دست خود کفن پوش کردند به میدان نبرد فرستاند لذا به خود جسارت توهین به این نظام را نخواهند داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار