استقبال مستندسازان از بخش «کارآفرینی» جشنواره سینماحقیقت

با پایان مهلت ارائه فیلم به دبیرخانه سیزدهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، کارگردانان 178 فیلم متقاضی شرکت در بخش ویژه مسابقه فیلم‌های مستند «کارآفرینی» این دوره‌ی جشنواره شدند که آمار قابل توجهی است.
کد خبر: ۳۶۷۱۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱ - 22October 2019

استقبال مستندسازان از بخش «کارآفرینی» جشنواره سینماحقیقتبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، در این بخش فیلم‎های مستندی با موضوع کارآفرینی، کسب‌وکارهای بدیع، خرید و فروش اینترنتی، رونق تولید، شکوفایی اقتصاد ملی و... انتخاب و به نمایش گذاشته می‌شوند.

بخش ویژه‌ی «فیلم‌های مستند کارآفرینی» سیزدهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، با مشارکت «مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی» و «اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران» برگزار خواهد شد.

امسال از جمع 687 فیلم مستندی که در دبیرخانه جشنواره سینماحقیقت ثبت شده، 178 فیلم متقاضی حضور در این بخش ویژه شده‌اند؛ به این معنا، حدود 26% فیلم‌هایی که به جشنواره ارائه شده‌اند، با موضوع کارآفرینی و رونق تولید ملی هستند.

براساس این گزارش، این بخش از هیات انتخاب و داوری مجزایی برخوردارست و جایزه‌ی برگزیدگان آن نیز تندیس، لوح افتخار و مبلغ 150، 120 و 100 میلیون ریال برای کارگردانان سه فیلم اول، دوم و سوم منتخب هیات داوران است.

سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» طی روزهای 18 تا 25 آذرماه 1398 به دبیری «محمد حمیدی‌مقدم» در شهر تهران برگزار خواهد شد.

انتهی پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار