فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

فرهنگ شهادت ضامن بقای ایران اسلامی است

سردار «کاظم تقوی» گفت: خون شهيدان انقلاب اسلامی را بيمه کرد و تا زمانی که فرهنگ غنی شهادت بر جامعه حاکم باشد خدشه‌ای به آرمان‌های والای اسلامی و انقلابی امت حزب الله وارد نخواهد شد.
کد خبر: ۳۶۷۱۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵ - 22October 2019

به گزارش خبرنگار دفاع­‌پرس از نیشابور، آیین افتتاح كلينيک فرماندهی انتظامی شهرستان نيشابور که با مراسم تجليل از خانواده شهيد «مهدی ايمان‌پور» همراه بود با حضور سردار سرتیپ دوم «كاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی، سرهنگ «محمدرضا حسينی» معاون بهداشت، امداد و درمان ناجا و مسئوولین محلی امروز در نیشابور برگزار شد.

سردار تقوی در این مراسم اظهار داشت: شهدا، هستی و جان خود را فدا کردند تا ما سربلند باشیم و مقتدرانه انقلاب اسلامی‌مان را به دنیا معرفی کنیم.

وی افزود: شهدا مظهر عزت و الگوهای عملی ولايت‌پذيری و ايثار برای همگانند. امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به بركت خون‌ پاک و مطهر شهدا استوارتر از گذشته و مقتدارانه در تمامی عرصه‌ها و ميدان‌ها حضور پیدا می­‌کند.

اين فرمانده ارشد انتظامی در پایان تقديم بيش از 2300 شهيد استان و 103 شهيد پليس شهرستان نيشابور را برگ زرينی بر افتخارات اين شهرستان برشمرد و تأكيد كرد: خون شهيدان، انقلاب را بيمه کرده است و تا زمانی که فرهنگ غنی شهادت در جامعه باشد خدشه‌ای به آرمان‌های والای اسلامی و انقلابی ما وارد نخواهد شد.

كلينيك فرماندهی انتظامی شهرستان نيشابور، توسط فرزندان شهيد «مهدی ايمان‌پور» به بهره‌­برداری رسید و بنا به دستور فرمانده انتظامی استان خراسان رضوي نام این کلینیک، به نام شهید «مهدی ايمان‌پور» از شهدای بهداری مزین شد.

این شهید والامقام درسال 1360 چشم به جهان گشود و در 22 مرداد 1385 در حالی كه برای رساندن اقلام دارويی و بهداشتی به منطقه «جكی‌گور» واقع در استان سيستان و بلوچستان اعزام شده بود توسط اشرار مسلح به درجه رفيع شهادت نائل آمد.  

از شهید «ایمان­‌پور» دو فرزند دختر به يادگار مانده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار