انیمیشن «آخرین روز مهر» در همدان رونمایی شد

انیمیشن «آخرین روز مهر» با تکیه بر اتفاقات رویداد 30 مهر سال 57 در همدان رونمایی شد.
کد خبر: ۳۶۷۱۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲ - 22October 2019

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، «مهدی دهقان‌نیری»، مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان ظهر امروز در مراسم بزرگداشت 30 مهر در همدان اظهار داشت: حرکت مستقل دانش‌آموزی همدان در 30 مهر بزرگ‌ترین اتفاق انقلابی در این استان بود که نقطه عطفی بر جریان 13 آبان‌ شد.

دهقان‌نیری با بیان اینکه صدا و سیما باید روی این رویداد بزرگ کار می‌کرد که نه تنها ملی بلکه آن را جهانی کند، گفت: به این منظور و برای شناساندن این رویداد بزرگ یک کار ویژه در ساختار انیمیشن با داستان قوی از 17 شهریور تا 30 مهر همدان و 13 آبان ساخته شد.

مدیرکل صدا و سیمای همدان بیان کرد: این انیمیشن با عنوان «آخرین روز مهر» امروز در این مراسم رونمایی می‌شود و امیدواریم در جشنواره فجر نیز آن را شرکت دهیم.

وی در ادامه به رونمایی از دیگر اثر در این مراسم اشاره کرد و افزود: خانم دباغ یکی از بانوان انقلابی شاخص همدان است که همسرش نقش موثری در نگهداری از فرزندان و زندگی در غیاب ایشان داشت که یک مستند با عنوان «بوی بهشت» امروز در این مراسم رونمایی می‌شود.

دهقان‌نیری با بیان اینکه البته پیشنهاد بنده در خصوص مراسم رونمایی این آثار مراسم دیگری بود، تصریح کرد: پیشنهاد ما این بود بتوانیم همان رویداد را با حضور دانش‌آموزان به ویژه دانش‌آموزان دختر در خیابان شهدا بازسازی کنیم.

وی ادامه داد: باید بتوانیم با کمک بنیاد شهید، آموزش و پرورش و صدا و سیما این حرکت را که هر ساله در خیابان شهدا محل وقوع این رویداد تجمعی است، شکل دهیم.

مدیرکل صدا و سیمای همدان خاطرنشان کرد: به دنبال جریان‌سازی در این رویداد هستیم تا رهبر معظم انقلاب در 30 مهر عنایتی به استان همدان داشته و شاید دیداری در این روز با مردم استان داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها