مسئول بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

خبرگزاری دفاع مقدس به‌خوبی نیاز مخاطبان را شناسایی و تامین می‌کند

«حامد شب‌خیز» گفت: خبرگزاری دفاع مقدس رسانه ویژه‌ای است که اخبار جنگ تحمیلی را در اولویت اول و آخر خود قرار داده و با شناسایی نیاز مخاطبان، آن‌ها را تامین می‌کند.
کد خبر: ۳۶۷۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ - 24October 2019

«حامد شب‌خیز» مسئول بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی با حضور در غرفه خبرگزاری دفاع‌مقدس در نمایشگاه مطبوعات استان طی گفت‌وگویی با خبرنگار دفاع‌پرس در تبریز، اظهار داشت: خبرگزاری دفاع مقدس رسانه‌ای ویزه است که با تولید محتوای در زمینه فرهنگ پایداری و مقاومت، نیاز مخاطبان را تأمین می‌کند.

وی ادامه داد: خبرگزاری دفاع مقدس تنها رسانه‌ای است که اخبار مربوط به دوران جنگ تحمیلی را در اولویت اول و آخر خود قرار داده و در تولید محتوای ارزشی پیشگام است.

خبرگزاری دفاع مقدس به‌خوبی نیاز مخاطبان را شناسایی و تامین می‌کند

مسئول بسیج هنرمندان استان با بیان اینکه این نهاد در طول یک سال اخیر 8 عنوان کتاب صوتی از شهدا را به تولید رسانده است، عنوان کرد: آخرین کتاب صوتی مرغ سحر بود که توسط 43 گوینده به تولید و عرضه رسید و در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای داشت.

وی ادامه داد: باتوجه به فعالیت 10 انجمن هنری و ادبی در بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی تولید کتاب‌های صوتی شهدای دوران دفاع مقدس و مدافعین حرم ادامه‌دار خواهد بود و در کنار آن مستندهایی همچون اسماعیل ترک و باکری‌ها و یا کتاب شعر مدافعین حرم تولید خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار