سردار ناظری:

شهید لکزایی ستاره، محور و نماد وحدت و هدایت در سیستان و بلوچستان است

جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: سردار شهید حبیب لکزایی با ویژگی مردمی؛ دلسوز بودن و روحیه جهادی در کار و خدمت ستاره، محور و نماد وحدت و هدایت در سیستان و بلوچستان بودند.
کد خبر: ۳۶۷۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲ - 24October 2019

شهید لکزایی ستاره، محور و نماد وحدت و هدایت در سیستان و بلوچستان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، سردار «محمد ناظری» جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان امروز در هفتمین یادواره شهید لکزایی، گرامیداشت شهدای امنیت، وحدت و خدمت و شهدای شهرستان خاش اظهار داشت: شهید لکزایی با بر عهده داشتن پنج مسئولیت مهم مانند دبیری ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، بنیاد مهدویت و بنیاد امدادگران عاشورایی، دفاع از حقوق محرومان و ایثارگران و غیره به هیچ وجه در فکر جمع آوری مال دنیا نبودند، لذا این ویژگی مهم این شهید والامقام باید در جامعه برای مسئولان الگو باشد.

ناظری ادامه داد: شهیدان با نثار خون مطهر خود این نظام و انقلاب را بیمه کرده‌اند و پایه های نظام را مستحکم ساخته‌اند.

وی افزود: ایران سربلند با یاری پروردگار متعال مقتدرانه در مقابل مستکبران و استعمارگران ایستاده که حضور موثر در حل معادلات دنیا و حمایت از ملت‌های مظلوم دنیا و سرنگون کردن پهپاد آمریکایی و دستگیری سر شبکه رسانه‌های معاند از این اقتدار حکایت دارد.

ناظری با بیان اینکه همه اقشار مختلف جامعه و مسئولان موظف هستند راه شهیدان را ادامه دهند گفت: توجه به بیانیه گام دوم انقلاب و دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب، دشمن شناسی، استکبارستیزی، بیداری و بصیرت افزایی، آگاهی بخشی، ایجاد جامعه اسلامی و اسلامی ساختن دستگاه‌های اجرایی و شکر نعمت امنیت و وحدت و حفظ وحدت و همبستگی از ضرورت‌های مهم در جامعه اسلامی ایران است.

جانشین فرمانده سپاه سلمان بیان داشت: تلاش مسئولانه دولتمردان در عرصه خدمت و گام برداشتن برای حل مشکلات محرومان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و صیانت از اموال بیت المال باید در دستگاه‌های اجرایی مورد توجه باشد.

حجت‌الاسلام «غلامرضا دهقان» امام جمعه خاش هم با اشاره به اینکه حب الحسین یجمعنا شعار و شاخص در وحدت بوده و پیاده روی چند میلیونی عاشقان اهل بیت در اربعین شهادت اباعبدالله الحسین (ع) از بیداری امت اسلامی حکایت دارد گفت: شهیدان محور وحدت بوده و با شایستگی توانسته‌اند از آرمان‌های والای اسلامی و انقلابی صیانت کنند لذا این اجتماع پرشور اقشار مختلف مردم شیعه و سنی خاش در هفتمین یادواره شهید لکزایی نشان دهنده محبوبیت شهدا در قلب مردم دارد.

مولوی «محمدعلی شهنوازی» امام جمعه اهل سنت خاش هم بیان داشت: شهیدان با ویژگی مردم داری و مردمیاری و دلسوزی و موثر در حفظ وحدت مایه عزت برای اسلام و کشور هستند.

«صاحب گل صالحی» فرماندار خاش هم گفت: برگزاری یادواره های شهدا با حضور اقشار مختلف مردم به نوعی تجلیل از مقام شامخ شهیدان است.

سرهنگ پاسدار «علی ثمره حسینی» فرمانده سپاه شهرستان خاش هم متذکر شد: شهیدان در سال های انقلاب و دوران دفاع مقدس برای کشور عزت و افتخار به ارمغان آورده‌اند و امروز در سالگرد شهادت سردار شهید لکزایی و شهدای عرصه وحدت و امنیت و شهدای خاش شاهد این عزت هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار