خسروی‌وفا:

نشان عالی کمیته بین‌المللی پارالمپیک را به شهید هادی اهدا می‌کنم

رئیس کمیته ملی پارالمپیک نشان عالی کمیته بین المللی را به یک شهید ورزشکار اهدا کرد.
کد خبر: ۳۶۷۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹ - 25October 2019

نشان عالی کمیته بین‌المللی پارالمپیک را به شهید هادی اهدا می‌کنمبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «محمود خسروی وفا» رئیس کمیته ملی پارالمپیک پس از دریافت نشان عالی کمیته بین المللی پارالمپیک اظهار داشت: خوشحالم که در این مقطع که هر روز شاهد یک موفقیت برای جمهوری اسلامی ایران هستیم، ورزش کشور در بخش پارالمپیک به چنین موفقیت ارزشمندی دست یافت. این موفقیت مرهون ایثارگری دوستان گمنام و شهیدان راه حق، دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و امام شهیدان است.

وی افزود: تمجید رئیس کمیته بین المللی از پارالمپیک ایران برای من بزرگ‌ترین دستاورد بود. باعث افتخار است در زمانی که تصور می‌شود به دلیل تحریم‌ها ایران در انزوا به سر می‌برد، در چنین مراسم باشکوهی که در سطح بین المللی و با حضور عالی‌ترین مقامات پارالمپیک و جهان برگزار شد، از ظرفیت‌های ایران، برابری فرصت‌ها برای بانوان و آقایان و نیز پیشرفت فوق العاده جنبش پارالمپیک در کشورمان صحبت شد و تمامی این‌ها دلیل تعلق گرفتن این جایزه به ایران بود.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک خاطرنشان کرد: این مدال را به شهید ابراهیم هادی تقدیم و از همه دعوت می‌کنم با زندگی این شهید بزرگوار آشنا شوند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار