امام جمعه عسلویه:

«مهدی ترابی» یکی از هزاران جوان مومن و انقلابی است

حجت الاسلام «سید علی هاشمی نژاد» با اشاره به بازیکن تیم پرسپولیس گفت: جوانان این چنینی کم نداریم؛ ترابی یکی از هزاران جوان مومن و انقلابی است و امثال او زیاد داریم. بسیاری از مردم این حرکت ترابی را تحسین و تقدیر کردند و برخی افراد بیمار هم علیه او هجمه کردند که خدا به آنان شفای عاجل عطا کند.
کد خبر: ۳۶۷۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲ - 25October 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «سید علی هاشمی نژاد» امام جمعه عسلویه اظهار داشت: اولین قدم در خصوص ائمه اطهار آن است که آن حضرات را خوب بشناسیم.

وی اضافه کرد: قدم دوم آنکه به آنان اعتقاد و ایمان قلبی پیدا کنیم و در قدم سوم به گفتار و کردار آنان تاسی کنیم و آن را در زندگی عمل کنیم تا زندگی و فرهنگ ما اسلامی شود.

هاشمی نژاد بیان کرد: خداوند امام حسین (ع) را توصیف کرده و فرموده امام حسین (ع) نور اولیاء من است. یعنی اینکه چراغ روشنی بخش محفل دوستان من است، چراغی که در تاریکی ها و چند راهی ها موجب ارشاد و هدایت می شود امام حسین (ع) حجت من بر آفریدگان است.

امام جمعه عسلویه افزود: اگر می خواهیم به خدا متصل شویم باید از طریق انبیاء و ائمه وارد شویم، اینها واسطه فیض هستند. حسین (ع) چراغ پر فروغی است که روشن کننده محفل دوستان خداست و ذخیره‌ای است که می تواند برای گناهکاران مفید باشد و کشتی نجات است که سریعتر به ساحل نجات می رساند خدا هم به حسین مباهات می کند.

هاشمی نژاد به بیانه گام دوم انقلاب اشاره کرد و ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در این بیانیه فرمودند جمهوری اسلامی متحجر نیست و در برابر پدیده های نو فاقد ادراک و احساس نیست اما در این به اصول خود پایبند است و مرزبندی خود با دشمنان راحفظ می کند، بی مبالاتی نمی کند و می داند که چرا و چگونه بر سر اصول خود بماند.

وی بیان کرد: در چهل سال گذشته گام‌ها و فاصله‌ها طی شده است، فاصله بین بایدها و نبایدها با حضور نسل جوان و مومن طی خواهد شد. جوانان مومن و انقلابی ما باید مراقب باشند نسل جوان مورد هجمه قرار دارند. بزرگترین پشتوانه نظام اسلامی جوان های رشید و بی بدیل و برومند هستند نگاه و امید رهبر انقلاب به جوان هاست.

امام جمعه عسلویه به حرکت ورزشکار انقلابی مهدی ترابی اشاره کرد و افزود: این جوان در میدان ورزش و میدان فوتبال خودش را برای ولایت هزینه کرد و نشان داد تنها راه نجات کشور اطاعت از رهبر انقلاب است.

وی بیان کرد: حرکت مهدی ترابی حرکت برنده سیاسی بود و دشمن را سوزاند. در میدان ورزش این حرکت را انجام داد. برخی از ولایت برای خود هزینه می کنند اما این جوان از خودش برای ولایت هزینه کرد.

هاشمی نژاد تصریح کرد: جوانان این چنینی کم نداریم؛ ترابی یکی از هزاران جوان مومن و انقلابی است و امثال او زیاد داریم. بسیاری از مردم این حرکت ترابی را تحسین و تقدیر کردند و برخی افراد بیمار هم علیه او هجمه کردند که خدا به آنان شفای عاجل عطا کند.

امام جمعه عسلویه به سالروز شهادت شهید فهمیده اشاره کرد و افزود: این شهید ۱۳ ساله جانش را در راه امام و انقلاب فدا کرد و الگوی ایثار و فداکاری شد به روح این شهید درود می فرستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها