مسئول موسسه روایت حق:

تعامل و هم‌افزایی هیأت‌ها امری ضروری است

مسئول موسسه روایت حق گفت: زمانی که هیأت‌ها با هم به اتحاد می‌رسند، میزان اخلاص فعالیت‌ها نیز بالا می‌رود و این موضوع، تأثیر بیش‌تری بر روی افراد خواهد داشت.
کد خبر: ۳۶۷۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶ - 26October 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «محمد مجید دائی دائی» در برنامه تلویزیونی روایت هیأت که در شبکه افق پخش می‌شود، اظهار داشت: زمانی که دو هیأت به تعامل برسند به طور طبیعی وظایف مشخصی به وجود خواهد آمد که در راستای رسیدن به اهداف و انجام این وظایف تلاش خواهند کرد.

وی افزود: در عرصه تعامل هیأت‌ها یک سابقه تاریخی داریم و در شرایطی که این قطرات هیأت‌ها به سیل تبدیل شدند دیگر کسی توانایی مقابله با آن را ندارند که به عنوان مثال می‌توان به پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد.

مسئول موسسه راویت حق با بیان اینکه اگر هیأت‌ها به تعامل برسند، می‌توانند اتفاقات بزرگی را رقم بزنند، مطرح کرد: تعامل در هیأت به دو جهت اهمیت دارد که یک جهت آن موفقیت‌های تاریخی و دیگری امر به تعامل در قرآن کریم است.

وی با اشاره به اینکه اتحاد از خواسته‌های دین از مسلمانان است، عنوان کرد: هر هیأت و نهادی محدودیت‌هایی در ابعاد مختلف دارد و زمانی که بتواند با مجموعه‌های دیگر ارتباط بگیرد این ظرفیت‌ها نیز افزایش پیدا کرده و رسیدن به اهداف راحت‌تر می‌شود.

حجت‌الاسلام دائی دائی با بیان اینکه زمانی که مردم هم‌افزایی هیأت‌ها را ببینند اقبال‌شان نیز بیش‌تر خواهد شد، خاطرنشان کرد: زمانی که هیأت‌ها باهم به اتحاد می‌رسند میزان اخلاص فعالیت‌ها نیز بالا می‌رود و تاثیر بیش‌تری بر روی افراد خواهد داشت.

وی اضافه کرد: با تعبیر مقام معظم رهبری دشمن امروزه یک جبهه تشکیل داده و با همکاری هم به نظام ضربه می‌زنند و در مقابل این جبهه گسترده از افراد و نهادها کاری بر نخواهد آمد و لازم است که تماما به تعامل و هم‌افزایی برسیم و با اتحاد دشمن را شکست دهیم.

مسئول موسسه راویت حق با اشاره به اینکه تعامل وسیله‌ای برای افزایش کارکردهای هیأت است، تصریح کرد: دغدغه اصلی هیأت‌ها این است که این تعامل لطمه‌ای به علاقه هیأتی‌ها به هویت خود هیأت نزند که از آن می‌توان به عنوان آفت تعامل اشاره کرد.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی و اجرای تعامل باید به گونه‌ای باشد که به هویت هیأت‌ها لطمه نزند و باید در کنار تعامل رقابت را نیز میان هیأت‌ها شکل بدهیم تا از آفتی به نام لطمه به هویت در امان بمانیم.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها