عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

وحدت جهان اسلام مؤثرترین راه مقابله با توطئه‌های غرب است

علی ادیانی مشکلات منطقه را برآمده از دخالت و نقش‌آفرینی بیگانگان دانست و گفت: وحدت جهان اسلام مؤثرترین راه مقابله با توطئه‌های غرب است.
کد خبر: ۳۶۷۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۵ - 28October 2019

///علی ادیانی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، در خصوص هدف عمده غربی‌ها برای از بین بردن وحدت میان مسلمانان به منظور تضعیف قدرت امت اسلامی اظهار داشت: آمریکا و متحدانش به خوبی می‌دانند که اگر مسلمانان به وحدت و همبستگی دست پیدا کنند، جایگاه و قدرتشان در منطقه و فرامنطقه را از دست خواهند داد؛ مسئله‌ای که خود مسلمانان تا حدی از آن غافل‌ هستند.

وی با تاکید بر اینکه گرفتاری و مشکلات مسلمانان ناشی از ضعف آن‌ها در حفظ و ارتقای وحدت و اتحادشان با یکدیگر است، افزود: مسلمانان باید بدانند که غربی‌ها نه‌تنها تحت هیچ شرایطی برای بهبود امور امت اسلامی کاری انجام نمی‌دهند، بلکه برای زوال قدرت کشورهای اسلامی و ضربه‌زدن به جهان اسلام برنامه و نقشه‌های پیچیده‌ای دارند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا و متحدانش از ایجاد تفرقه میان مسلمانان و درگیری آن‌ها با یکدیگر، نهایت بهره را می‌برند که ثبات جایگاه و قدرتشان در منطقه و فروش تسلیحات جنگی از بارزترین آن‌هاست.

ادیانی با تاکید بر اینکه برخی از کشورهای اسلامی که برای تحقق اهداف غربی‌ها با آن‌ها همکاری می‌کنند، ظلم بزرگی به جهان اسلام روا داشته‌اند، گفت: اگر کشورهای اسلامی با هم متحد باشند، هیچ کشوری حتی آمریکا قادر نیست برای آن‌ها مشکل ایجاد کند.

وی مشکلات منطقه را برآمده از دخالت و نقش‌آفرینی بیگانگان دانست و با اشاره به جنگ یمن و کشتار مردم این کشور و تأثیر آن بر روابط کشورهای منطقه گفت: اینکه مسبب تمام درگیری‌ها و تنش‌های منطقه، آمریکا و متحدانش است، بر کسی پوشیده نیست؛ لذا غلبه بر زیاده‌خواهی و توطئه‌های دشمنان در گرو قدرت دفاعی و تسلیحات جنگی نیست،‌ بلکه وحدت و تلاش برای افزایش این امر مهم تنها رمز پیروزی بر دشمنان و ابرقدرت‌های جهان است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار