KHAMENEI.IR اعلام کرد؛

پاسخ به سؤالات شرعی مخاطبان بر اساس فتاوای رهبری

همزمان با ایام هفته وحدت پایگاه اطلاع‌رسانی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای به پرسش‌های شرعی مخاطبان درباره احکام بین صاحبان مذاهب و ادیان مطابق با فتاوای ایشان پاسخ خواهد داد.
کد خبر: ۳۶۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۷ - 25December 2014

پاسخ به سؤالات شرعی مخاطبان بر اساس فتاوای رهبری

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، به نقل از KHAMENEI.IR، رهبر معظم انقلاب در تاریخ 29 بهمن ماه سال گذشته فرمودند: «مسلمانها باید با هر عامل مخالفِ وحدت و ضد وحدت مقابله بکنند؛ این یک تکلیف بزرگ برای همه ما است؛ هم شیعه باید این را قبول کند، هم سنّی باید قبول کند، هم شعبههای گوناگونی که در میان شیعیان و در میان سنّیها وجود دارد این را باید بپذیرند.»

براین اساس همزمان با ایام هفته وحدت، پایگاه اطلاعرسانی KHAMENEI.IR به پرسشهای شرعی مخاطبان درباره احکام ارتباط بین صاحبان مذاهب و ادیان مطابق با فتاوای حضرت آیتاللهالعظمی خامنهای پاسخ خواهد داد.

کاربران گرامی میتوانند سؤالات خود را تا 10 دی 1393 در بخش نظرات این صفحه یا به شماره پیامک 20110 ارسال کنند.

حجتالاسلام والمسلمین فلاحزاده -عضو دفتر استفتائات حضرت آیتاللهالعظمی خامنهای و رئیس مرکز موضوعشناسی احکام فقهی- به پرتکرارترین سؤالات مطابق با فتاوای معظمله پاسخ خواهد داد.

با توجه به کثرت پرسشها، علاقهمندان میتوانید ابتدا نظرات منتشر شده در همین صفحه را مشاهده و یا به منابع فقهى موجود در این پایگاه اطلاعرسانی مراجعه کرده و اگر پرسش و پاسخ مدنظرتان را نیافتید، سؤال شرعی خود را نوشته و ارسال کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار