فرمانده انتظامی خراسان شمالی:

فرهنگ شهادت چراغ راه نسل‌های آینده است

فرمانده انتظامی خراسان شمالی در دیدار با خانواده شهید «وحیدی» گفت: فرهنگ شهادت چراغ راه ما و نسل‌های آینده است.
کد خبر: ۳۶۷۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰ - 28October 2019

انتقال فرهنگ شهادت به عنوان چراغ راه ما و نسل‌های آینده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سردار «علیرضا مظاهری» فرمانده انتظامی خراسان شمالی در دیدار با خانواده شهید «مهدی وحیدی» اظهار داشت: شهدا و ایثارگران در شکل‌گیری انقلاب و نظام اسلامی نقش موثری داشته‌اند.

وی با اشاره به حوادث اخیر عراق و سوریه بیان کرد: اگر جانفشانی و ایثارگری شهدا و خانواده آن‌ها نبود وضعیت امنیت کشور و حتی منطقه به شکل پایدار امروز نبود و این به برکت خون شهدا است.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) راه افتخار آمیز شهادت را به شهدا نشان داد، گفت: همانطور که شاهد هستید این راه در حال حاضر ادامه دارد و نمونه آن دفاع از حریم ائمه اطهار (ع) در سوریه و عراق و مدافعان حرم است.

مظاهری از رونمایی کتاب «بازگشت به مقصد» برگرفته از زندگی نامه شهید «وحیدی» در آینده نزدیک خبر داد و افزود: زبان از گفتن رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا قاصر است چراکه بهترین بیان‌ها در مورد شهدا در قرآن کریم و احادیث ائمه اطهار (ع) به طور مفصل بیان شده است.

وی در ادامه با اشاره به نقش شهدای مدافع حرم در امنیت امروز کشور که از خارج مرزهای کشور تحقق می یابد، گفت: انتقال فرهنگ شهادت به عنوان چراغ راه ما و نسل های آینده است.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی در پایان به جایگاه بلند شهدا در نزد خداوند اشاره و تصریح کرد: شهدا در قیامت پس از ائمه معصومین (ع) و عالمان دینی در حالی که مانند ماه می‌درخشند به عنوان سومین گروه در پیشگاه خدا حاضر می‌شوند به همین دلیل اگر کسی برای شهدا و در راه آنان قلم یا قدمی بردارد اجر آن را از خود شهدا خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار