مدیر هنری اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران خبر داد؛

تولید نماهنگ «دلتنگ حرم» به مناسبت شهادت امام رضا (ع) در مازندران

روح‌الله ایرانمهر از تولید نماهنگ «دلتنگ حرم» به مناسبت سالروز شهادت امام رضا (ع) با حمایت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران خبر داد.
کد خبر: ۳۶۷۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۰ - 29October 2019

تولید نماهنگ «دلتنگ حرم» به مناسبت شهادت امام رضا (ع) در مازندران«روح‌الله ایرانمهر» مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری از تولید نماهنگ «دلتنگ حرم» به مناسبت سالروز شهادت جانگداز علی بن موسی الرضا (ع) با حمایت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران خبر داد.

وی به میزبانی مازندرانی‌ها از زائران امام هشتم در ایام شهادت امام رضا (ع) اشاره کرد و گفت: این استان در مسیر زائران حرم امام رضا (ع) است و مردم علوی‌تبار این دیار از خیل عظیم راهپیمایان رهسپار مشهد مقدس پذیرایی می‌کنند.

ایرانمهر همچنین به اهتزاز پرچم علی ابن موسی الرضا (ع) توسط فرمانده لشکر 25 کربلا بر مناره مسجد فاو در عملیات والفجرهشت اشاره کرد و افزود: در این اثر سعی شده است دلتنگی زائران رضوی به نمایش گذاشته شود.

وی با بیان اینکه خوانندگی این اثر با «سیدمرتضی فاضلی» و «حمید برناسی» بوده است، ادامه داد: «محمدجواد مهدوی» به عنوان شاعر و دکلمه خوان این کلیپ است و تنظیم  آن برعهده «سعید چوپانی» و فیلمبردار نیز «مهدی رعیت‌پور» است.

ایرانمهر گفت: این اثر در روز شهادت امام رضا (ع) از سیمای مازندران پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار