رئیس سازمان قرآن و عترت سپاه تهران بزرگ:

دومین یادواره شهدای قرآنی همزمان با سالروز ۹ دی برگزار می شود/ بیش از هزار شهید قرآنی شناسایی شده است

دومین یادواره سوره های سرخ با شعار «شهدای قرآنی؛ پرچم داران بصیرت» با حضور ۷ هزار نفر از فعالان قرآنی و خانواده های معظم شهدا در تاریخ ۹ دی در مصلی تهران برگزار می شود.
کد خبر: ۳۶۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸ - 26December 2014

دومین یادواره شهدای قرآنی همزمان با سالروز ۹ دی برگزار می شود/ بیش از هزار شهید قرآنی شناسایی شده است

به گزارش سرویس حماسه و جهاد دفاع پرس، دکتر رحیم قربانی رئیس سازمان قرآن و عترت سپاه تهران بزرگ در خصوص دومین یادواره سوره های سرخ گفت: دومین یادواره سوره های سرخ با شعار "شهدای قرآنی؛ پرچم داران بصیرت" با حضور ۷ هزار نفر از فعالان قرآنی و خانواده های معظم شهدای قرآنی در روز ۹ دی ماه در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می شود.

وی افزود: این یادواره با هدف گرامیداشت یاد و خاطرات شهدای قاری، حافظ، مربی و معلم قرآن برگزار می شود که در این زمینه تاکنون بیش از هزار شهید قرآنی شناسایی شده اند.

قربانی ادامه داد: از دیگر اهداف برگزاری این یادواره نشر و ترویج فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت، ترویج الگوها و اسوه های نمونه و عملی سبک زندگی قرآنی به جامعه و زمینه سازی برای ایجاد فضای بصیرتی در جامعه قرآنی است.

رئیس سازمان قرآن و عترت سپاه تهران بزرگ یاد آور شد: در یادواره سوره های سرخ امسال از چند تن از خانواده های معظم شهدای قرآنی و تعدادی از خانواده های شهدای فتنه نیز تجلیل می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار