امیر خجسته در گفت‌‌وگو با دفاع‌پرس:

جانبازان و ایثارگران از مشکلات معیشتی و بیمه‌ای رنج می‌برند/ سکوت آن‌ها به منزله رضایت‌مندی از عملکرد ما نیست

نائب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه عدم بیمه مناسب مشکلات جانبازان را مضاعف کرده است، از جلسه کمیسیون متبوعش با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد.
کد خبر: ۳۶۸۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹ - 30October 2019

نشست اعضای کمیسیون اصل 90 مجلس با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگرانامیر خجسته عضو فرا‌کسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس درخصوص وضعیت معیشتی و درمانی جانبازان و ایثارگران اظهار داشت: امروز علاوه بر اینکه جانبازان و ایثارگران از مشکلات معیشتی رنج می‌برند، عدم بهره‌مندی آن‌ها از بیمه‌ مناسب نیز مشکلات درمانی این یادگاران دفاع مقدس را مضاعف کرده است.

وی با تاکید بر اینکه باید به یادگاران دوران دفاع مقدس احترام ‌بگذاریم و برای کاهش مشکلات آن‌ها اقدام کنیم، افزود: باید بپذیریم که جانبازان و ایثارگران با معضلات فراوانی روبرو هستند و سکوت آن‌ها به منزله رضایت‌مندی آن‌ها از عملکرد ما نیست؛ اینکه آن‌ها با خدا معامله کردند غیرقابل انکار است، اما باید برای بهبود وضعیت این قشر از جامعه کار اساسی کرد.

خجسته با اشاره به نشست کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با حجت‌الاسلام شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، اظهار داشت: قرار است، در این نشست مشکلات اقتصادی، درمانی و بیمه‌ای جانبازان و ایثارگران مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

بنا بر این گزارش، روز دوشنبه سیزدهم آبان، کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی مشکلات جانبازان و ایثارگران و تدبیراندیشی برای حل مشکلات جامعه ایثارگری، میزبان رئیس و مسوولانی از بنیاد شهید و امور ایثارگران خواهد بود.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها