نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی:

جوانان در دفاع مقدس با بلوغ فکری در مقابل دشمن ایستادگی کردند

نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی گفت: جوانان دوران دفاع مقدس در دوران اسارت با بلوغ و رشد فکری خود جلوی تطمیع‌های دشمن ایستادند و از آرمان‌های انقلاب دفاع کردند.
کد خبر: ۳۶۸۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲ - 30October 2019

جوانان دفاع مقدس با بلوغ فکری در مقابل دشمن ایستادگی کردندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، حجت الاسلام «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز در دیدار با جمعی از دانش‌آموزان بسیجی بیرجند اظهار داشت: آرمان‌های یک نوجوان بی‌شمار است، اما سوال اینجاست که آیا رسیدن به این آرمان‌ها محال است یا ممکن.

وی افزود: همه‌ آنچه که به عنوان آرمان‌ها در نوجوانان ظهور پیدا می‌کند واقعیت دارد و شدنی است.

امام جمعه بیرجند تصریح کرد: در احادیث داریم که مسئولان، مردم، پدر و مادر باید مثل جانشان، نوجوانان خود را پرورش داده و حفظ کنند و عواملی که به آنها آسیب می‌زند را نیز برطرف سازند.

عبادی تاکید کرد: برخی اعتقادات غلط ، اعتیاد، وسوسه‌ها، هم‌نشینی با افراد بد، بی‌سواد و کج فکر، انسان را از عرش به چاه می‌اندازد.

وی گفت: نوجوان مظهر آرمان‌های الهی است ولی متأسفانه برخی‌ها برای نوجوانان مانع‌ها، انحرافات، آلودگی‌ها و معصیت ایجاد می‌کنند و آنها را در وسوسه‌های پول، حزب و غیره می‌اندازند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی شهید فهمیده را به تعبیر امام راحل، رهبر جامعه عنوان کرد و افزود: امروز فهمیده‌ها زیاد هستند.

عبادی با بیان اینکه کم نبودند نوجوانانی که در دفاع مقدس شرکت کردند و حتی دوران‌های سخت‌تر از جنگ را دیدند، اما همچنان به راه ادامه می‌دهند، خاطرنشان کرد: نوجوانانی که دوران اسارت را چشیده‌اند و دشمن از سویی آن‌ها را تطمیع و از سویی دیگر نیز تهدید می‌کرد تا یک جمله از آنها بگیرد، اما نتوانست و این بلوغ فکر، عقل و اندیشه آن ها را نشان می‌دهد.

وی متذکر شد: هر زمانی که شرایطی پیش آمده و مقداری جلوی انحرافات و مفاسد جامعه گرفته شده جوانانی با بلوغ فکری بسیار بالا تربیت شده‌اند، اما هر وقت جلوی فساد آزاد شده، جوانان و نوجوانان ما آسیب دیده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار