فرمانده سپاه دیر:

بسیج دانش آموزی موثرترین قشر در پیروزی و حفظ انقلاب بوده است

«ایرج سلیمانی» با اشاره به اینکه هدف و رسالت اصلی بسیج دانش آموزی تربیت نیروی کارآمد با رویکرد انقلابی است گفت: بسیج دانش آموزی موثرترین قشر در پیروزی و حفظ انقلاب بوده است.
کد خبر: ۳۶۸۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴ - 30October 2019

بسیج دانش آموزی موثرترین قشر در پیروزی و حفظ انقلاب بوده است

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «ایرج سلیمانی» فرمانده سپاه پاسداران شهرستان دیر، در دیدار با امام جمعه شهر دیر به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: همه ساله از هفتم تا 13 آبان به عنوان هفته بسیج دانش آموزی نامگذاری شده است که برنامه های این هفته با شعار «دانش آموز انقلابی، مدرسه انقلابی»برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه هدف و رسالت اصلی بسیج دانش آموزی تربیت نیروی کارآمد با رویکرد انقلابی است گفت: بسیج دانش‌ آموزی موثرترین قشر در پیروزی و حفظ انقلاب بوده است.

سلیمانی مهم ترین وظیفه دانش آموزان بسیجی، را حفظ آرمان های انقلاب و انتقال آن به نسل های آینده دانست و خاطرنشان کرد: حفظ بصیرت و هوشیاری برای مقابله ترفندهای دشمن باید به عنوان یک اصل، همواره مورد توجه بسیجیان به ویژه دانش آموزان بسیجی باشد.

فرمانده سپاه دیر با بیان اینکه فرماندهان واحدهای بسیج، الگوی دانش آموزان هستند و رفتار و عملکرد آنها همواره مورد توجه سایرین است افزود: ما به دانش‌آموزان اعتماد داریم و راهبرد اساسی‌مان دانش‌آموز محوری است.

 سلیمانی در پایان به برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در شهرستان دیر اشاره کرد و گفت: در این هفته برنامه های شامل حضور  دانش آموزان بسیجی دختر و پسر همراه با نمادهای سازمانی در مصلی‌های نماز جمعه، سخنرانی یکی از دانش آموزان بسیجی قبل از خطبه های نماز جمعه، برگزاری یادواره شهدا در سطح مدرسه ها، حضور سازمان یافته دانش آموزان بسیجیان در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع «مرگ بر آمریکا» در سطح مدارس است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها