مشاور شهردار تبریز در امور ایثارگران:

یکی از پیامد‌های دوران ‌دفاع مقدس تثبیت امنیت پایدار ایران در منطقه‌ای بی‌ثبات است

«تراب محمدی» با بیان اینکه گفت: اگر رسانه‌ها تحلیل مناسبی در خصوص دفاع مقدس و پیامد‌های آن ارائه دهند دین خود را به شهدا ادا کرده‌اند؛ گفت: یکی از پیامد‌های دوران جنگ تحمیلی تثبیت امنیت پایدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه‌ای بی‌ثبات است.
کد خبر: ۳۶۸۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹ - 30October 2019

«تراب محمدی» مشاور شهردار تبریز در امور ایثارگران در بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در نمایشگاه مطبوعات آذربایجان‌ شرقی طی گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس تبریز اظهار داشت: رسانه‌ها در زندگی روزمره مردم نقش اساسی ایفا می‌کنند و اقشار مختلف جامعه امروز پیگیر اخبار حوزه‌های مختلف هستند.

وی افزود: اگر رسانه‌ها تحلیل مناسبی در خصوص دفاع مقدس و پیامدهای آن ارائه دهند دین خود را به شهدا ادا کرده‌اند؛ یکی از پیامدهای دوران جنگ تحمیلی تثبیت امنیت پایدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه‌ای بی‌ثبات است.

شهرداری تبریز به ارزش‌های دوران دفاع مقدس توجه می‌کند

مشاور شهردار تبریز در امور شهدا و ایثارگران با بیان اینکه شهرداری‌ها در طول 24 ساعت با مردم سر و کار دارند، عنوان کرد: شهروندان از بیلبوردهای شهری و پیام‌های شهروندی تاثیر می‌پذیرند و در همین راستا شهرداری تبریز تصاویر شهدا را در اقصی‌نقاط شهر نصب کرده است.

وی یادآور شد: در هفته دفاع مقدس شاهد نصب بیلبوردهای مختلف در تبریز بودیم و به واسطه این بیلبوردها تلنگری به مردم وارد می‌شد تا یادی از شهدا و فداکاری‌های زمان جنگ تحمیلی کنند.

محمدی با اشاره به اجرای طرح کوچه‌میزین افتخاری توسط شهرداری تبریز، خاطرنشان کرد: همین حرکت نشان می‌دهد مجموعه شهرداری به ارزش‌ها توجه دارد و به زودی شاهد نقش بستن تصاویر و اطلاعات شهدا در محلات خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار