سردار جلالی:

آمادگی ایران مانع حمله سایبری دشمنان/ آمریکایی‌ها پس از مقاومت نظامی ایران وارد فاز حمله سایبری شدند

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: بعد از مقاومت نظامی، آمریکایی‌ها وارد فاز حمله سایبری شدند، اما آمادگی دفاع سایبری ایران دشمن را ناکام گذاشت.
کد خبر: ۳۶۸۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴ - 31October 2019

آمریکایی‌ها وارد فاز حمله سایبری شدند، اما آمادگی ایران دشمن را ناکام گذاشتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «غلامرضا جلالی» رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در ادامه برنامه دیدار با مراجع عظام تقلید در قم با تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) دیدار کرد.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در این دیدار با بیان اینکه در دو سال اخیر درگیر یک جنگ چند لایه با آمریکا بوده‌‎ایم، اظهار داشت: در این مدت، دشمن همه ابزار‌ها و امکانات خود را به‌کار گرفت تا ایران را به زانو دربیاورد، ولی با تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، مقاومت فعال در دستور کار قرار گرفت و توطئه دشمن خنثی شد.

وی با بیان اینکه در راستای عمل به منویات حضرت امام خامنه ای، سازمان پدافند غیرعامل کشور نیز هماهنگ با بخش دفاعی اولویت خود را ارتقای انسجام و آمادگی‌های عمومی گذاشته است، تصریح کرد: برهمین مبنا، سازماندهی مردم و ارتقای آمادگی زیرساخت‎ها در دستور کار ما قرار گرفته است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: به منظور ارتقای پایداری و تاب آوری زیرساخت‌های حیاتی کشور، بیش ۱۰۰ رزمایش متعدد در کشور برگزار کرده‌ایم تا میزان آمادگی را بسنجیم و نقاط ضعف را شناسایی کنیم.

سردار جلالی با بیان اینکه در حوزه نظامی انهدام پهباد آمریکایی یک نقطه عطف بود که تمام معادلات و محاسبات آن‌ها را در حوزه نظامی بهم زد، تصریح کرد: بعد از مقاومت نظامی، آمریکایی‌ها وارد فاز حمله سابیری شدند، اما آمادگی دفاع سایبری ایران دشمن را ناکام گذاشت.

وی متذکر شد: در فاز نخست جنگ ترکیبی با آمریکا، ایران برنده است، اما باید نسبت به آینده هوشیار باشیم و در باد این پیروزی نخوابیم.

آیت‌الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) نیز در این دیدار با بیان اینکه دوران دفاع مقدس به همان هشت سال جنگ محدود نیست و ایران اسلامی همواره در معرض تهدید بوده است، گفت: این بدان معناست که همیشه باید مراقب توطئه‌ها باشیم و آمادگی خود را حفظ کنیم.

وی ادامه داد: در صورتی که همواره از آمادگی مطلوب برخوردار نباشیم ممکن است کشور دچار چالش شود؛ بنابراین هر لحظه باید مراقب اسلام، انقلاب و نظام باشیم.

آیت‌الله سعیدی با بیان اینکه سازمان پدافند باید رویکرد مردم‌محوری را تقویت کند گفت: مسئولان باید بدانند که ما منتظر اروپا و آمریکا نیستیم بلکه منتظر ظهور حضرت مهدی (عج) هستیم.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار