جانشین فرماندهی نیروی زمینی سپاه:

داشتن انقلاب اسلامی ایران آرزوی دیگر ملت‌های جهان است

سردار سرنیپ پاسدار روح الله نوری گفت: داشتن انقلابی همانند انقلاب اسلامی ایران آرزوی دیگر ملت‌های جهان است.
کد خبر: ۳۶۸۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۱ - 31October 2019

داشتن انقلاب اسلامی ایران آرزوی دیگر ملت‌های جهان استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار سرنیپ پاسدار «روح‌الله نوری» جانشین فرماندهی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده تیپ انصارالرسول جوانرود که در حسینیه این تیپ برگزار شد، اظهار داشت: فرهنگ دینی و سیاسی و روحیه استکبارستیزی از ویژگی‌های انقلاب اسلامی است که این انقلاب را با انقلاب‎های دنیا متمایز کرده است.

وی به فرهنگ دینی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: این فرهنگ دینی دانشگاهی است که دانشجویان آن علما، شهدا و رزمندگان هستند.

جانشین فرماندهی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با برشمردن برخی ویژگی‌های انقلاب اسلامی گفت: داشتن انقلابی همانند انقلاب اسلامی ایران آرزوی دیگر ملت‌های جهان است.

سردار نوری، ویژگی های بارز فرهنگ سیاسی انقلاب اسلامی ایران را یادآوری کرد و افزود: برگزاری انتخابات آزاد و با اراده مردم از ویژگی های این فرهنگ سیاسی است که در جای خود بی نظیر است.

سردار سرتیپ پاسدار «محمدنظر عظیمی» فرمانده قرارگاه نجف اشرف نزسا نیز در این مراسم گفت: امروز باتلاش سپاه منطقه و حمایت های فراوان نیروی زمینی سپاه شرایط ما به ویژه از لحاظ زیرساخت ها متفاوت تر از گذشته است.

سردار عظیمی به رشادت و فداکاری مردم منطقه اورامانات در دفاع از اسلام و انقلاب اشاره کرد و افزود: از زمانی که بنده با منطقه اورامانات آشنایی پیدا کردم شاهد حرکت همه جانبه مبتنی بر باورها و اعتقادت دینی و تلاش مخلصانه و اخلاص و فداکاری این مردم در دفاع از اسلام و انقلاب هستم.

در پایان این مراسم سرهنگ پاسدار «علی‌احمد فیض‌الهی» به عنوان فرمانده تیپ انصارالرسول (ص) معرفی و از زحمات و خدمات سردار «ناصر باباخانی» قدردانی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار