مدیر کل بنیاد شهید یزد:

‌اشتغال جامعه ایثارگران یزد نیازمند برنامه‌ریزی گسترده است

حجت‌الاسلام شیخ عباس زارع گاریزی از پیگیری اشتغال جامعه ایثارگران استان یزد خبر داد و گفت: بحث اشتغال در بنیاد شهید و امور ایثارگران موضوعی است که نیازمند برنامه‌ریزی گسترده است.
کد خبر: ۳۶۸۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۹ - 31October 2019

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، حجت‌الاسلام شیخ عباس زارع گاریزی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در طول سال‌های قبل اظهار داشت: تلاش‌های متعددی در طول سال‌های قبل انجام شد که بتوان خدمات بهتری به جامعه تحت پوشش بنیاد شهید داشته باشیم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه این اقدامات سبب شده که استان یزد به ویژه در بحث معاونت تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران، سال گذشته رتبه اول کشور را به خود اختصاص دهد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد تصریح کرد: با این وجود بحث اشتغال در بنیاد شهید و امور ایثارگران موضوعی است که نیازمند توجه بیشتر است و برنامه‌ریزی گسترده‌ای در این حوزه داریم.

زارع گاریزی تصریح کرد: در حال حاضر یک هزار نفر از جمعیت تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثاگران استان یزد با مشکل بیکاری روبرو هستند و تلاش داریم که بتوانیم این موضوع را رفع کنیم.

وی تصریح کرد: در این حوزه تاکنون تفاهم‌نامه‌هایی با ادارات مرتبط با حوزه اشتغال به ویژه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان فنی و حرفه‌ای منعقد شده که بتوانیم با ارائه آموزش‌های لازم، زمینه اشتغال این افراد را فراهم کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثاگران استان یزد با بیان اینکه برخی از بیمارستانها تفاهم‌نامه‌ای که با بنیاد شهید داشتند را برای مدتی کنار گذاشته بودند گفت: در طول یکی دو ماه قبل جلسات متعددی با این بیمارستان‌ها برگزار کردیم و خوشبختانه خدمات‌رسانی آنها به جامعه ایثارگران مجددا شروع شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار