مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران:

۷۲۴ واقف استان مازندران روحانیون و عالمان هستند

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی گفت: ۷۲۴ واقف استان مازندران روحانیون و عالمان استان هستند که هم در جهت تبیین فرهنگ وقف گام برداشتند و هم خودشان جز واقفان خیراندیش هستند.
کد خبر: ۳۶۸۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۵ - 31October 2019

724 واقف استان مازندران روحانیون و عالمان استان هستندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «ابراهیم حیدری‌جناسمی» مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران امروز در همایش بزرگداشت عالمان واقف استان مازندران، اظهار داشت: بیشترین موقوفات استان مازندران توسط علمای استان مازندران انجام شده است.

وی ادامه داد: افتخار مازندران علمای استان و 10 هزار 400 شهید و واقفان خیر اندیش و خانواده‌های شهدا هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران اضافه کرد: اوقاف یکی از افتخاراتش این است که واقفان را معرفی کرده، در حال حاضر نیاز داریم که افکار و ایده‌های بلنداندیشان واقفان را احیا کنیم.

حیدری ادامه داد: امروز بیش از 5 میلیارد ریال از محل موقوفه مرحوم محمدباقر تاجرساروی تجهیزات درمانی به بیمارستان امام خمینی(ره) ساری اهدا شد؛ این تجهیزات برای نیازهای اساسی این مرکز اختصاص پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه تبین فرهنگ وقف توسط علمای اسلام انجام شده است، گفت: 724 واقف استان مازندران روحانیون و عالمان استان هستند که هم در جهت تبیین فرهنگ وقف گام برداشتند و هم خودشان جز واقفان خیراندیش هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار