امام جمعه موقت شهر کنگان تأکید کرد؛

سیزدهم آبان چراغ راهی برای مبارزه با استکبار

حجت‌الاسلام «یوسف قاسمی» گفت: تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام و نیز بصیرت بالای دانش‌آموزان در مبارزه با رژیم ستمشاهی همواره در تاریخ ثبت و چراغ راهی برای مبارزه پیوسته با استکبار است.
کد خبر: ۳۶۸۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵ - 01November 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «یوسف قاسمی» امام جمعه موقت شهر کنگان در اجتماع نمازگزاران این شهر با گرامیداشت یوم الله 13 آبان اظهار داشت: تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام و نیز بصیرت بالای دانش آموزان در مبارزه با رژیم ستمشاهی همواره در تاریخ ثبت و چراغ راهی برای مبارزه پیوسته با استکبار است.

وی به موضوع کاپیتولاسیون و مبارزه امام با این معاهده ننگین اشاره و بیان داشت: امروز در برخی کشورهایی که ادعای پیشرفت و تکنولوژی دارند این معاهده ننگین توسط آمریکای مستکبر اجرا می شود در حالی که به عنایات الهی، انفاس قدسی امام و خون پاک و مطهر شهدا، طومار این معاهده ننگین در کشور ما در هم پیچیده شد.

خطیب موقت جمعه به قرارگاه اینترنتی کشورهای آمریکا، مصر و عربستان سعودی برای مداخله در کشورها از طریق فضای مجازی و ایجاد ناآرامی اشاره و گفت: امروز لبنان، عراق و برخی کشورهای اسلامی به واسطه فعالیت خرابکارانه این پایگاههای اینترنتی دچار مشکلاتی شده اند.

قاسمی تاکید کرد: راه نجات کشورهای اسلامی به فرموده ولی امر مسلمین جهان پر کردن خلاء های قانونی برای مقابله با فتنه است.

وی به فعالیت خرابکارانه سفارت خانه های آمریکا اشاره و عنوان نمود: تمام سفارت خانه ها، کنسولگری ها و پایگاه های آمریکا در کشورها در حقیقت یک خانه جاسوسی اند.

امام جمعه موقت کنگان با تسلیت شهادت امام عسکری (ع) گفت: ولایت فقیه در زمان امام عسکری (ع) و برای آماده شدن مردم در عصر غیبت و ارتباط با نائبان امام و علما پایه گذاری شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار