امام جمعه عسلویه:

سیزدهم آبان متعلق به همه ملت است

حجت‌الاسلام «سید علی هاشمی‌نژاد» گفت: ۱۳ آبان تنها مخصوص دانش‌آموزان نیست و متعلق به همه ملت است. همه در راهپیمایی ۱۳ آبان حضور پیدا کنند. همه کسانی که از آمریکا متنفرند و او را دشمن انقلاب و نظام ما می‌دانند باید شرکت کنند.
کد خبر: ۳۶۸۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳ - 01November 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر،حجت الاسلام «سید علی هاشمی‌نژاد» امام جمعه عسلویه در خطبه‌های امروز نماز جمعه با گرامیداشت ۱۳ آبان اظهار داشت: سه مناسبت در این روز وجود دارد که شامل ۱۳ آبان سال ۴۳ و تبعیلد حضرت امام (ره) ۱۳ آبان سال ۵۷ و شهادت تعداد زیادی از دانش آموزان در دانشگاه تهران به دست رژیم شاه و ۱۳ آبان سال ۵۸ تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام است.

وی با اشاره به اینکه حضرت امام خمینی تسخیر لانه جاسوسی را انقلاب دوم نامید اضافه کرد: متاسفانه برخی از همان دانشجویان پیرو خط امام اغفال شدند و در فتنه ۸۸ نقش داشتند.

امام جمعه عسلویه بیان کرد: عناصری بودند از سال ۴۲ تا ۵۷ و پس از انقلاب که در کنار امام بودند ولی صحنه را خالی کردند. ریزش‌ها هستند و انقلاب رویش‌های خوبی نیز داشته و خواهد داشت.

وی تصریح کرد: ۱۳ آبان تنها مخصوص دانش آموزان نیست و متعلق به همه ملت است. همه در راهپیمایی ۱۳ آبان حضور پیدا کنند. همه کسانی که از آمریکا متنفرند و او را دشمن انقلاب و نظام ما می دانند باید شرکت کنند.

هاشمی‌نژاد به نابودی البغدادی توسط آمریکا اشاره کرد و افزود: چون البغدادی تاریخ مصرفش تمام شده بود او را از بین بردند. یک روز صدام را مسلح کردند و از حمایت کردند علیه نظام جمهوری اسلامی بعد خودشان او را از بین بردند. داعش و البغدادی را به وجود آوردند و خودشان الان او را از بین بردند. این اقدام رئیس جمهور آمریکا مصرف انتخاباتی دارد و اینها عربستان را گاو شیرده می دانند ولی دیدیم آنها هم برای آمریکایی ها رقص شمشیر کردند.

امام جمعه عسلویه فرازی از بیانات رهبر معظم انقلاب در دانشگاه پدافند ارتش را بیان داشت و ادامه داد: رهبر انقلاب فرمودند دشمنان در صدد ضربه زدن به کشورهای اسلامی هستند و امروز بزرگترین لطمه آن است که امنیت کشورها را سلب کنند.

وی اضافه کرد: در کشورهای لبنان و عراق این کار را شروع کرده‌اند و آشوب به پا می‌کنند و نفوذی‌ها امثال بعثی‌ها و داعشی‌ها را بین معترضین می‌فرستند تا نقشه‌های آنها را عملی کنند. برای کشور ما هم از این فکرها کرده بودند مردم خوشبختانه حضور پیدا کردند و خنثی شد.

هاشمی‌نژاد بیان کرد: این کار حکام سعودی خبیث است که با پول‌های نفت عربستان و با مدیریت آمریکا و اسراییل دست به این جنایات می زنند و سرباز فداکار عراق که در نبرد با داعش تا پای جان خدمت کرد را کتکـ‌کاری می کنند و در آمبولانس به طرز فجیعی به شهادت می رسانند. رهبر انقلاب به دلسوزان عراق و لبنان توصیه کردند به دنبال علاج و رفع نا امنی باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها