نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی:

13 آبان یک ظرفیت فوق‌العاده برای نشان دادن چهره واقعی استکبار است

نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی گفت: 13 آبان یک ظرفیت فوق‌العاده‌‌ای است برای اینکه چهره واقعی استکبار و شناسنامه غرب و صهیونیسم به مردم نشان داده شود.
کد خبر: ۳۶۸۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱ - 02November 2019

13 آبان یک ظرفیت فوق‌العاده برای نشان دادن چهره واقعی استکبار است  ///عکس با کیفیت لحاظ شود/// خودتون پوشش دادین که زدین به گزارش خبرنگار؟؟؟//به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «سیدعلیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی امروز در جمع اعضای ستاد بزرگداشت 13 آبان استان اظهار داشت: کار شما کار خیلی مهمی است اما مشروط به اینکه بتوانید بخشی از جنایت‌های استکبار را به مخاطب منعکس کنید که لااقل در این کشور کسانی خجالت بکشنند اسم از انگلیس، آمریکا و فرانسه و آلمان ببرند.

وی تاکید کرد: با وجود اینکه مراسم راهپیمایی هم به خوبی برگزار می‌شود و مردم هم حضور دارند اما تاکنون این کار انجام نشده است.

امام جمعه بیرجند تصریح کرد: آن کاری که شما به دنبالش هست که بر اساس تعبیر قرآن مستکبر را معرفی کنید امروز بحث قلم و بیان نیست بحث اسناد موجود است آن هم اسنادی که در مقابل چشم همه هست فقط یک تذکر می‌خواهد البته این مهارت می‌خواهد و معمولا گوینده‌ها از انعکاس این مطلب سرباز می‌زنند.

عبادی اضافه کرد:  13 آبان یک جریان معمولی نیست، یک فرصتی  است که می‌شود واقعیت ها را منعکس کرد، آنچه هم که در شعار امسال آمده که این روز را آغاز فروپاشی آمریکا می‌داند بسیار به جاست اما مقدمات آن خفته در معرفی 13 آبان است.

وی یادآور شد: فروپاشی آمریکا بستگی دارد به اینکه شناسنامه‌ آنها که در نزد عوام پنهان است آشکار شود که اگر این شناسنامه حقیقی ظاهر شود جای شرمندگی دارد که کسانی با ادعای مسلمانی هنوز دنبال چنین جنایتکارانی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها