حجت‌الاسلام سلیمی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

حضور گسترده ملت در راهپیمایی ۱۳ آبان لرزه بر اندام دشمنان می‌اندازد

عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور گسترده مردم انقلابی ایران در راهپیمایی ۱۳ آبان لرزه بر اندام دشمنان می‌اندازد، گفت: آمریکا می‌کوشد تا با تحریم‌های ظالمانه خود ملت ایران را مجبور به تن دادن به خواسته‌های خود کند، غافل از اینکه این مردم تا پای جان ایستاده و نخواهد گذاشت استکبار آرزوی‌های خود را عملی کند.
کد خبر: ۳۶۸۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۵ - 03November 2019

حضور گسترده ملت در راهپیمایی ۱۳ آبان لرزه بر اندام دشمنان می‌اندازدحجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با بیان اینکه تحریم‌های آمریکا علیه ملت و کشور ما ریشه در شکست‌های پی در پی آن‌ها در مقابل جمهوری اسلامی دارد، اظهار داشت: قبل از اینکه این تحریم‌ها وجه کاربردی داشته باشد، ناشی از انفعال و ضعف آمریکا است و نشان می‌دهد چون کاری از دستشان ساخته نیست، به چنین اقدامی متوسل شدند و گویای خباثت ذاتی آنها است.

وی با تاکید بر اینکه هرگونه مذاکره‌ای با دولتمردان غربی نتیجه معکوس می‌دهد، افزود: مذاکره در مسیری که آمریکا توصیه می‌کند یعنی تسلیم ایران در مقابل تمام خواسته‌های نامشروع دشمنان.

حجت‌الاسلام سلیمی با اشاره به فرا رسیدن یوم‌الله ۱۳ آبان و با بیان اینکه حضور گسترده مردم انقلابی ایران در راهپیمایی ۱۳ آبان لرزه بر اندام دشمنان می‌اندازد، گفت: آمریکا می‌کوشد تا با تحریم‌های ظالمانه خود ملت ایران را مجبور به تن دادن به خواسته‌های خود کند، غافل از اینکه این مردم تا پای جان ایستاده و نخواهد گذاشت استکبار آرزوی‌های خود را عملی کند.

نماینده مردم شهرستان محلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ملت ایران زیر بار ذلت نخواهد رفت، تصریح کرد: شیطنت‌هایی که طی ایام اخیر از سوی آمریکای جهان‌خوار و مستکبر علیه ملت‌های مظلوم و مستقل در حال اعمال است باعث تحریک ملت‌ها و حضور محکم‌تر و مقتدرانه آن‌ها درصحنه مقاومت و مبارزه با استکبار خواهد شد.

این مقام مسوول، خلق بحران و ایجاد ناآرامی در منطقه را مهم‌ترین سیاست آمریکا دانست و گفت: در این چهار دهه آمریکا بارها تلاش کرد تا با ایجاد اغتشاش و ناامنی در منطقه به اهداف موردنظر خود دست پیدا کند که با هوشیاری ملت ایران این بحران‌ها یکی‌ پس از دیگری خنثی و با موفقیت پشت سر گذاشته شد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا در سیاست‌های خود به دنبال آن است تا با به‌کارگیری جنگ نرم اقتصادی ملت ما را وابسته به خود نگه دارد که این توطئه آمریکا با حضور همیشگی مردم و اتحاد بین ملت و مسئولان همانند دسیسه‌های دیگر آن‌ها نقش بر آب خواهد شد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار