مدیر عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی مازندران عنوان کرد؛

خدمات‌رسانی 1500 دانشجوی مازندرانی به سیل‌زدگان کشور

«محسن حق‌پرست» از خدمات‌رسانی 1500 دانشجوی مازندرانی به سیل‌زدگان کشور در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۳۶۸۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵ - 02November 2019

خدمات‌رسانی 80 گروه دانشجویی به مناطق محروم و سیل‌زدهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «محسن حق‌پرست» مدیر عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلای مازندران امروز در نشست خبری با اشاره به اینکه اردوهای جهادی دانشجویی مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: در ابتدای سال جاری در بحث سیل، 80 گروه دانشجویی به 50 نقطه محروم و سیل‌زده اعزام شدند.

وی از اعزام یک هزار و 500 دانشجوی جهادی به این مناطق خبر داد و گفت: در مجموعه 17 هزار نفر روز به مردم سیل‌زده خدمت‌رسانی کردند.

این مسئول به عرصه‌های فعالیت گروه‌های جهادی در سیل اشاره کرد و گفت: در عرصه عمرانی که ساخت و بازسازی خانه‌های سیل زده بود 12 گروه اعزام شدند.

حق‌پرست افزود: همچنین اعزام گروه‌های جهادی در عرصه‌های اقتصادی، اشتغال‌زایی و ترویج اشتغال، عرصه فرهنگی و عرصه بهداشت و درمان صورت گرفت.

وی از برگزاری همایش 600 نفره گروه‌های جهادی دانشجویی در استان خبر داد و گفت: این برنامه در دوم آذر امسال همزمان با روز بسیج دانشجویی با تقدیر از گروه‌های جهادی در استان برگزار خواهد شد.

مدیر عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلای مازندران همچنین از برگزاری سومین جشنواره جهادگران به صورت ملی در بهمن خبر داد و گفت: علاقمندان می‌توانند در دو بخش تخصصی و هنری تا 30 آبان آثار خود را به آدرس festival.jahadgaran.org ارسال کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار