۱۳ آبان برای همیشه جاودان است

در بیانیه ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان آمده است: ۱۳ آبان روز «دانش آموز» نامیده شد، تا خاطره فرزندان دلیر انقلاب برای همیشه جاودان بماند و درسی فراموش ناشدنی برای تمام دانش آموزان باشد تا همچنان به مبارزات خود در مسیر عدالت طلبی، استقلال خواهی و آزادی و آزادگی ادامه دهند.
کد خبر: ۳۶۸۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵ - 03November 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور به مناسبت یوم‌الله ۱۳ آبان ۱۳۹۸ بیانیه صادر کرد که به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
اَلَّذِینَ ءَامَنُواْ یُقَاتِلُونَ فیِ سَبِیلِ اللَّهِ وَ الَّذِینَ کَفَرُواْ یُقَاتِلُونَ فیِ سَبِیلِ الطَّاغُوتِ فَقَاتِلُواْ أَوْلِیَاء الشَّیْطَانِ إِنَّ کَیْدَ الشَّیْطَانِ کَانَ ضَعِیفًا» «اهل ایمان در راه خدا، و کافران در راه طاغوت (شیطان) جهاد می‌کنند، پس (شما مؤمنان) با دوستان شیطان بجنگید (و از آن‌ها بیم و اندیشه مکنید) که مکر و سیاست شیطان بسیار سست و ضعیف است. (نساء- ۷۶)

بدون شک، یوم الله ۱۳ آبان و وقایع این روز تاریخی، از جمله نقاط عطف استکبار ستیزی و مبارزه ملت ایران با آمریکا است که به گواه تاریخ، چه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی چه حتی پیش از آن، از هیچ جنایت، عناد و سنگ‌اندازی‌ای در مسیر رشد و تعالی این نظام سرافراز و مقدس دریغ نکرده است.

سیزده آبان روز فریاد، روز شهادت، روز مشت‌های گره کرده بر ضد طاغوت زمان، روز فتح، روز خروش امت اسلامی بر ضد استکبار جهانی، روز فریاد و اعتراض و روز شکفتن گل امید بود. سیزدهم آبانماه همچنین روز تبعید بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه است که خروش ملت انقلابی ایران بر ضد دست نشاندگان استکبار جهانی را به بار آورد تا سال‌ها بعد فرزندان روح الله با تأسی از آموزه‌های پیر و مراد خود، لانه جاسوسی اربابان ایشان را نیز فتح کنند، به گونه‌ای که حضرت امام خمینی (ره) از آن انقلاب دوم یاد کردند. این روز همچنین یادآور حماسه ها، ایثار و فداکاری‌های دانش آموزان جان بر کف این مرز و بوم است. این روز، روز «دانش آموز» نامیده شد، تا خاطره فرزندان دلیر انقلاب برای همیشه جاودان بماند و درسی فراموش ناشدنی برای تمام دانش آموزان باشد تا همچنان به مبارزات خود در مسیر عدالت طلبی، استقلال خواهی و آزادی و آزادگی ادامه دهند.

اینک در آستانه فرارسیدن سیزدهم آبان، اعضاء و خادمان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور که اکثریت قریب به اتفاق آن‌ها دانش آموزان، دانشجویان و جوانان مومن ایران اسلامی هستند، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ارواح طیبه شهدای دانش آموز و دانشجو، در تجدید میثاق با رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) اعلام می‌دارند همگام با سایر آحاد مردم در راهپیمایی ضد استکباری ۱۳ آبان شرکت نموده و با تبعیت از ولایت فقیه و سرلوحه قرار دادن رهنمود‌های معظم‌له، حمایت همه جانبه خود را از راه انقلاب و شهداء ابراز می‌دارند. بهروزی و توفیق روزافزون همه خادمان ایران اسلامی را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نماییم.

ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها