ویژه برنامه‌های قرآنی گرامی داشت هفته بسیج دانش آموزی در خاش برگزار شد

همزمان با گرامی داشت هفته بسیج دانش آموزی، روز جهانی مبارزه با استکبار و سالروز تبعید حضرت امام (ره) ویژه برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در تیپ مستقل ۲۸۸ زرهی ارتش برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۸۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۶ - 03November 2019

ویژه برنامه‌های قرآنی گرامی داشت هفته بسیج دانش آموزی در خاش برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، در گرامی داشت هفته بسیج دانش آموزی، روز جهانی مبارزه با استکبار و سالروز تبعید حضرت امام ویژه برنامه های فرهنگی و قرآنی در تیپ مستقل ۲۸۸ زرهی ارتش برگزار شد.

حجت الاسلام «محمدجواد رحمانی» رئیس عقیدتی سیاسی تیپ مستقل 288 زرهی ارتش مستقر در خاش با گرامی داشت هفته بسیج دانش آموزی گفت: حافظان و قاریان قرآن کریم از عوامل رشد و تعالی دین و سرمایه های ارزشمند اسلام به شمار می روند که بهره گرفتن از ظرفیت و توان این قشر به رونق فعالیت های فرهنگی و قرآنی کمک می کند.

حجت الاسلام محمدجواد رحمانی افزود: اهمیت دادن به فعالیت های دینی و قرآنی انسان را به تکامل می رساند و کمک به ترویج فرهنگ نورانی قرآن کریم از بهترین معروفات است.

وی بیان کرد: قرآن کریم کلید سعادت در دنیا و آخرت محسوب می شود و بهره گرفتن از برکات این کتاب بزرگ الهی رسیدن به جنت و رها شدن از عذاب آخرت را آسان می کند.

رئیس عقیدتی سیاسی تیپ 288 زرهی ارتش ادامه داد: بهترین و با ارزش ترین عمل فراگرفتن قرآن کریم و تعلیم دادن آن به دیگران است.

وی اظهار داشت: نیاز مهم جامعه در شرایط کنونی انس گرفتن به کتاب الله است و همگان باید از این گنجینه با ارزش به نحو احسن بهره ببرند در در دنیا و آخرت کامیاب شوند.

وی گفت: در ماههای مختلف سال فعالیت های قرآنی را در رده های ارتش در دستور کار داریم و تلاش می کنیم آموزه های قرآنی و دینی در زندگی فردی و اجتماعی جایگاه خود را پیدا کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار