13آبان، تبلور وحدت و همدلی مردم است

یوم‌الله 13 آبان تبلور وحدت و همدلی مردم، تلفیق و همراهی علم، جهاد و ارج نهادن به استقلال، نفی سلطه بیگانگان و همبستگی ملت با ولایت است.
کد خبر: ۳۶۸۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۵ - 03November 2019

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان بیانیه‌ای به مناسبت فرارسیدن يوم‌الله 13 آبان صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

13 آبان تنها به دید یک واقعه تاریخی مهم نیست، در واقع حرکتی تاریخ ساز و ماندگار در کارنامه ی سیاسی فرهنگی این کشور است. وقایعی که هریک به تنهایی می تواند منشأ تداوم یک حرکت عظیم نهضت و استکبار ستیزی و نفی نظام های سلطه قرار گیرد.

13 آبان نهاد استکبار ستیزی است. در این روز سه حادثه مهم روی داده است: 1- تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه در سال (1343) 2- کشتار بیرحمانه و به گلوله بستن دانش آموزان مظلوم توسط دژخیمان رژیم پهلوی در سال (1357) 3- تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال (1358)

امام خمینی (ره) در بیان اهمیت این روز، گفته اند که می توان این روز را انقلاب دوم نام نهاد . یوم الله 13 آبان ، تبلور وحدت و همدلی مردم، تلفیق و همراهی علم و جهاد و ارج نهادن به استقلال، نفی سلطه بیگانگان و همبستگی ملت با ولایت را با خود به همراه دارد.

شعار مرگ بر آمریکای شما پشتوانه قوی عقلانی دارد ؛معلوم است که این مرگ، بر ملت آمریکا نیست بلکه برسیاسیتهای آمریکا و استکبار است.

از مردم ولایتمدار، شهید پرور و همیشه در صحنه استان مرکزی دعوت می کنیم با حضور آگاهانه و حماسی در راهپیمایی یوم الله 13 آبان بار دیگر با آرمان های امام راحل(ره)، رهبر فرزانه انقلاب و شهدای عزیز بیعت نموده و عزت و سربلندی میهن اسلامی را به نمایش گذاشته و موجب خشنودی قلب ولی عصر ارواحنا فداء گردند . خداوند ملت ما را پیروز فرماید و شر استکبار و صهیونیزم را کوتاه نماید.

سازمان بسيج جامعه پزشكی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي گرانقدر يوم الله 13 آبان از مردم ولایتمدار، شهید پرور و همیشه در صحنه استان لرستان بخصوص دانشگاه علوم پزشکی و اعضای بسیج جامعه پزشکي استان دعوت می کنیم تا همگام با ساير مسلمانان جهان و اقشار ملت ايران وفادار با حضور آگاهانه و حماسی در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان بار دیگر با آرمان های امام راحل(ره)، رهبر فرزانه انقلاب و شهدای عزیز بیعت نموده و عزت و سربلندی میهن اسلامی را به نمایش گذاشته و موجب خشنودی قلب ولی عصر ارواحنا فداء گردند.

خداوند ملت ما را پیروز فرماید و شر استکبار و صهیونیزم را کوتاه نماید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار