پیام تبریک مسول امور بانوان اداره کل حفظ آثار سیستان و بلوچستان به مناسبت 13 آبان

«اسما دهقان» به مناسبت 13 آبان «روز دانش آموز» پیامی را صادر کرد.
کد خبر: ۳۶۸۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶ - 04November 2019

پیام تبریک مسول امور بانوان اداره کل حفظ آثار سیستان و بلوچستان به مناسبت 13 آبانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، «اسما دهقان» مسول امور بانوان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان به مناسبت 13 آبان «روز دانش آموز» پیامی را صادر کرد. 

در این پیام آمده است:

بی‌تردید حماسه‌ها و فداکاری‌های دانش آموزان در سال 57 پیروزی انقلاب اسلامی را شتاب بخشید و باعث زوال و نابودی رژیم وابسته به آمریکا شد.

هرچند این قیام منجر به شهادت تعداد زیادی از دانش آموزان شد ولی آغازی بود برای قیامی گسترده‌تر و حرکتی فراگیرتر که پس از مدت کوتاهی طومار سیاه دودمان پهلوی را در آتش خشم ملت فرو برد و آنرا به زباله دان تاریخ سپرد.

این قیام به ننگ و رسوایی آمریکا و دست نشاندگانش انجامید و نفرت و انزجار ملت را از آمریکای استعمارگر افزون‌تر کرد. این روز باشکوه بدین سبب روز دانش آموز نامیده شد تا خاطره فرزندان دلیر انقلاب برای همیشه جاودان بماند و درسی فراموش نشدنی برای تمام دانش آموزان در سرتاسر گیتی باشد که با ابرقدرتها و چپاول گران بین المللی به مبارزه بی امان بپردازند و عزت را بر زندگی ذلت بار ترجیع دهند.

درود و سلام میفرستیم بر ارواح پاک دانش آموزان و نوجوانانی که در روز 13 آبان حماسه آفریدند و با بذل خون خویش گام بلندی در جهت حفظ و به ثمر رسیدن انقلاب برداشتند و همچنین روز دانش آموز را به تمامی دانش آموزانی که روز اول مدرسه در جواب سوال شغل پدرت چیست؟ پاسخ می دادند «پدرم حافظ امنیت و خاک کشورمان بود و در این راه شهید شد» نیز تبریک می‌گوییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها