بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمانشاه؛

یوم‌الله 13 آبان نقطه عطف استکبارستیزی ملت ایران است

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمانشاه به مناسبت سیزدهم آبان بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۳۶۸۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱ - 04November 2019

یوم‌الله 13 آبان نقطه عطف استکبارستیزی ملت ایران استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمانشاه به مناسب 13 آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

«لَا یَتَّخِذِ الْمُؤْمِنُونَ الْکَافِرِینَ أَوْلِیَاءَ مِنْ دُونِ الْمُؤْمِنِینَ ۖ وَمَنْ یَفْعَلْ ذَٰلِکَ فَلَیْسَ مِنَ اللَّهِ فِی شَیْءٍ إِلَّا أَنْ تَتَّقُوا مِنْهُمْ تُقَاةً ۗ وَیُحَذِّرُکُمُ اللَّهُ نَفْسَهُ ۗ وَإِلَى اللَّهِ الْمَصِیرُ»

«نباید اهل ایمان، مؤمنان را وا گذاشته و از کافران دوست گزینند، و هر که چنین کند رابطه او با خدا مقطوع است مگر برای در حذر بودن از شر آن‌ها (تقیه کنند). و خدا شما را از (عقاب) خود می‌ترساند و بازگشت همه به سوی خدا خواهد بود». ( سوره آل عمران آیه 28)

تاریخ گواهی می‌دهد از آن زمانی که پرچم سرخ اباعبدالله الحسین(ع) پیشاپیش پرچم سه رنگ ایران در میادین جهاد و جانبازی به اهتزاز درآمد و ملت بزرگ ایران به تأسی از مقتدای خود امام خمینی(ره) فرهنگ عاشورا را اساس‌نامه حیات و ممات خویش قرار داد، دیگر وقایع تلخی همچون تسلیم شدن کشور در جنگ‌های جهانی اول و دوم و فرجام کودتای ننگین 28 مردادماه در عرصه سیاسی تکرار نشد. این عزت ملی مثال‌زدنی در برابر استکبار جهانی با محور آمریکای جنایتکار ثمره بنا کردن خاکریزهای اعتقادی در برابر دشمن است که بر تارک آن، شعار پرمغز«سیاست ما عین دیانت ماست» تابنده‌تر از پیش ظهور و بروز پیدا کرد.

13 آبان‌ماه یادآور انقلاب دوم و رخدادهای سه‌گانه؛ تبعید حضرت امام خمینی(ره) از ایران به ترکیه در سال 1342، کشتار وحشیانه دانش‌آموزان انقلابی در سال 1358 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران به سال 1358 و نماد عزت، مقاومت، پایمردی و استقلال طلبی ملت بزرگ ایران اسلامی است.

سیزدهم آبان‌، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نقطه عطف مبارزه بی‌امان ملت ایران در برابر خوی استکباری و تجاوزگری حاکمان آمریکاست، جایی که دانشجویان انقلابی نشان دادند که با روشنفکری و بصیرت منافع و مصالح کشور که ایستادگی در برابر استکبار است را به خوبی تشخیص می دهند، حال با گذشت بیش از سه دهه از تسخیر لانه جاسوسی تداوم اقدامات ننگین آمریکا در نقض حقوق بشر و دخالتهای مستقیم و غیرمستقیم در امور کشورهای آزاده و نیز قتل و کشتار مردم بی گناه با حمایتهای برخی از رژیم های مرتجع منطقه این نکته را به ذهن متابدر می‌سازد که این رژیم هر جا که باشد جز جنگ و ویرانی ثمره ای نخواهد داشت و حقا که باید تسخیر لانه جاسوسی را انقلاب دوم ملت ایران نام نهاد، هر جا که بی‌اعتمادی به غرب و به ویژه آمریکا سرلوحه اقدام دولتمردان باشد آثار این انقلاب پربارتر خواهد بود.

اینک در سیزدهم آبان‌، جهادگران شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی ضمن گرامیداشت این روز و ادای احترام به ارواح طیبه شهدای دانشجوی پیرو خط امام و شهدای دانش‌آموز اعلام می‌دارند همگام با سایر آحاد مردم در راهپیمایی ضد استکباری 13 آبان‌ شرکت کرده و با تبعیت از ولایت فقیه و سرلوحه قراردادن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی حمایت همه جانبه خود را از جمهوری اسلامی ایران در برابر هرگونه تحریم و تهدید دشمن ابراز می‌دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار