کدخدایی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

۱۳ آبان تجلی‌ اوج دشمنی ملت با استکبار است/ رسانه‌های غربی قادر به سانسور نیستند

سخنگوی شورای نگهبان با تاکید بر اینکه ۱۳ آبان مصداق وحدت، میهن دوستی و دشمن‌ستیزی ملت ما به‌شمار می‌رود، گفت: رسانه‌های غربی اگر می‌توانند؛ حضور عظیم ملت ولایت‌مدار و استکبارستیز ایران اسلامی در راهپیمایی امروز را سانسور کنند.
کد خبر: ۳۶۸۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲ - 04November 2019

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان در گفتگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان را نشانگر مقیدبودن به آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل عنوان کرد و اظهار داشت: مهم‌ترین مسئله‌ای که باعث می‌شود مردم ما با تمام مشکلاتی که به واسطه دشمنی غربی‌ها متحمل شده‌اند، پشتیبان و حافظ انقلاب اسلامی باشند و تحت هیچ شرایطی خسته و ناتوان نشوند، فرهنگ دفاع مقدس است، فرهنگی که ریشه در مقاومت و ایستادگی دارد.

۱۳ آبان تجلی‌گر اوج دشمنی ملت با استکبار است/ رسانه‌های غربی قادر به سانسور نیستند

وی با تاکید بر اینکه حضور مردم در راهپیمایی امروز منجر به شکست نقشه‌های آمریکا خواهد شد،گفت: آیا تحریم‌ها بر زندگی مردمانی که در راهپیمایی امروز شرکت کرده‌اند، اثر نداشته است؟! یقینا این حضور زبان گویای مردم است که می‌گویند در برابر تحریم و تهدیدات مقاومت می‌کنیم، اما زیر بار ظلم نخواهیم رفت.

سخنگوی شورای نگهبان با تاکید بر اینکه ۱۳ آبان مصداق وحدت، میهن‌دوستی و دشمن‌ستیزی ملت ما به‌شمار می‌رود، گفت: رسانه‌های غربی اگر می‌توانند؛ حضور عظیم ملت ولایت‌مدار و استکبارستیز ایران اسلامی در راهپیمایی امروز را سانسور کنند.

کدخدایی با تاکید بر اینکه راه حل تمام مشکلات جاری کشور در گرو نهایت بهره‌گیری از ظرفیت‌های ملی است، به حضور مردم در راهپیمایی امروز اشاره و تصریح کرد: امیدواریم برخی مسوولان که نسبت به ظرفیت‌های غرب امیدوارند، با مردم همسو و هماهنگ شوند و برای شکست توطئه‌های دشمنان مقتدرانه عمل کنند.

انتهای/۱۵۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار