عراقچی به مسکو سفر می‌کند

معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان برای شرکت در کنفرانس بین‌المللی عدم اشاعه با عنوان (انرژی هسته‌ای- خلع سلاح و عدم اشاعه) به مسکو سفر می‌کند.
کد خبر: ۳۶۸۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶ - 04November 2019

عراقچی به مسکو سفر می‌کندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امورخارجه برای شرکت در کنفرانس بین‌المللی عدم اشاعه با عنوان (انرژی هسته‌ای- خلع سلاح و عدم اشاعه) به مسکو سفر می‌کند.

وی در این کنفرانس با حضور در پنل اختصاصی با موضوع توافق هسته ای ایران، آخرین وضعیت برجام را تشریح خواهد کرد.

در این پنل «سرگئی ریابکوف» معاون وزیر خارجه روسیه، «هلگا اشمیت» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و «فو کونگ» مدیر کل دپارتمان کنترل تسلیحات و خلع سلاح وزارت خارجه چین نیز سخنرانی می کنند.

کنفرانس بین‌المللی عدم اشاعه (انرژی هسته ای- خلع سلاح و عدم اشاعه) یکی از بزرگترین کنفرانس‌ها با موضوع هسته‌ای است که قرار است از تاریخ ۱۶ لغایت ۱۸ آبان با حضور ۴۰ کشور و ۲۵۰ شخصیت بین‌المللی در مسکو برگزار شود.

در این کنفرانس که نمایندگانی از سازمانهای بین‌المللی IAEA,CTBTO , UNODA نیز حضور خواهند داشت موضوعاتی از قبیل  کنترل تسلیحات بین روسیه و آمریکا- جنبه‌های مختلف برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) - تنشهای خاورمیانه - عدم پیشرفت در خلع سلاح هسته‌ای کره شمالی و سایر موضوعات مرتبط مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار