برگزاری اولین جلسه هیئت مدیره موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس سمنان

اولین جلسه هیئت مدیره موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس سمنان با حضور معاونت هماهنگی عمرانی استانداری سمنان به عنوان رئیس هیئت مدیر و اعضای حاضر در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۸۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵ - 05November 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، اولین جلسه هیئت مدیره مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان با حضور «منوچهر فخری» معاونت هماهنگی عمرانی استانداری سمنان به عنوان رئیس هیئت مدیر و اعضا حاضر در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان برگزار شد.

سرهنگ «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارز‌ش‌های دفاع مقدس استان اظهار داشت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس سمنان جزو مصوبات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سفر به استان سمنان مورد تصویب قرار گرفت و این مرکز به عنوان بزرگترین مرکز فرهنگی دفاع مقدس شرق کشور محسوب می‌شود.

وی گفت: موزه و مرکز دفاع مقدس این استان بهترین مکان برای ترویج ارزش‌های دفاع مقدس و مقابله با تهاجم فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی است.

این مسئول افزود: جهادگران در دوران دفاع مقدس درجهت حفظ و امنیت کشور نقش مهی را بر عهده داشتند که تلاش داریم با راه‌اندازی سنگر جهاد سازندگی در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان، بتوانیم نسل‌ جوان جامعه را با حماسه جهاد در دوران دفاع مقدس آشنا کنیم.

سلامی عنوان کرد: زمینه برای بازدید 5 هزار دانش‌آموز استان سمنان از مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان همزمان با  هفته دفاع مقدس با عنوان طرح «عطر بهشت» فراهم شده و همچنین تاکنون نیز بیش از 7 هزار نفر از این مرکز فرهنگی بازدید کردند.

وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم هرچه زودتر این مکان را به بهره‌برداری برسانیم تا زمینه برای بازدید عموم مردم این استان و ایران اسلامی فراهم شود.

«منوچهر فخری» معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان و رئیس هئیت مدیره مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان نیز در این جلسه بیان داشت: در بحث مسائل و موارد مرتبط با مرکز فرهنگی دفاع مقدس این استان، ما همه سربازانی هستیم که برای انجام خدمت مقدس خود تلاش می‌کنیم.

فخری افزود: نیاز است تا امروز کار بزرگوارانی که در راه حفظ نظام و کشور شهید شدند و جانشان را فدا کردند، تکمیل کنیم و راه‌اندازی این مجموعه فاخر یکی از این اقدامات است که بسیار اهمیت دارد.

وی از تلاش‌های صورت‌گرفته برای به ثمر رساندن و تکمیل این مجموعه فاخر تشکر کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی متولی امر و مرتبط با برخی از حوزه‌های کاری تکمیل این مرکز فرهنگی فاخر، از جمله جهاد کشاورزی استان در خصوص تکمیل سنگر جهاد در دفاع مقدس، دانشگاه علوم پزشکی در خصوص تکمیل اورژانس جنگ و شهرداری استان در خصوص محوطه‌سازی مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان به‌صورت جدی به تعهدات خود عمل کنند و در راستای به سرانجام رسیدن هر چه زودتر این موزه گام بردارند.

برگزاری اولین جلسه هیئت مدیره موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنانبرگزاری اولین جلسه هیئت مدیره موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنانبرگزاری اولین جلسه هیئت مدیره موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار