مقتدایی در گفتگو با «دفاع مقدس»:

نهم دی ماه باعث عدم نفوذ تشنگان قدرت در ساختار مدیریتی کشور شد/نهم دی ماه آینده نظام اسلامی را بیمه کرد

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: در 9 دی ماه شناسایی عمیقی از فریب خوردگان داخلی صورت گرفت و این روز کمک کرد تا در عرصه داخلی چهره دوست از دشمن شناخته و چهره فرصت طلبان آشکار شود.
کد خبر: ۳۶۹۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰ - 27December 2014

نهم دی ماه باعث عدم نفوذ تشنگان قدرت در ساختار مدیریتی کشور شد/نهم دی ماه آینده نظام اسلامی را بیمه کرد

عباس مقتدایی، عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در گفتگو با دفاع مقدس، گفت: 9دی روز نجات کشور از چنگال نظام سلطه بود این روز سبب شد تا بار دیگر آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی دستاوردهای آن از خطر هجمه نظام سلطه رهایی پیدا کند.

وی در ادامه افزود: 9 دی ماه شناسایی عمیقی از فریب خوردگان داخلی  صورت گرفت و این روز کمک کرد تا در عرصه داخلی چهره دوست از دشمن شناخته و چهره فرصت طلبان آشکار شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: 9 دی ماه سبب شد تا کسانی شیفته اشرافی گری و یا تشنه قدرت بودند نتوانند در ساختارهای مدیریتی جامعه نفوذ کنند.

وی با بیان این مطلب که 9 دی ماه سال 88 قانون شکنان را از حامیان مستحکم آرمان های انقلاب تفکیک کرد، گفت: نهم دی ماه برای دهه های آینده نیز نظام اسلامی را بیمه کرد و این نباید به گونه ای تصور شود که فتنه 88 به تمامه از صحنه خارج شدند بلکه فتنه گران در طول زمان در اشکال مختلف در حال بازسازی و ترمیم بخش های شکست خورده خود در عرصه داخلی و خارجی  هستند و تلاش می کنند تا به اهداف از پیش تعیین شده خود در ایران دست یابند.

مقتدایی خاطر نشان کرد: دشمنان این نظام با بهره گیری از ظریفت های داخلی که آن را شناسایی کرده اند به دنبال آن هستند که باز تعریف اهداف شوم خود بپردازند و کاملا مشهود است برای رسیدن به اهداف خود حرکت هایی را انجام  داده اند.

این نماینده مجلس در ادامه یادآور شد: آنچه امروز در قالب حضور برخی از عناصر فتنه در فضاهای عمومی اظهار نظر و مقالات می بینید نشانه هایی را بدست مسئولان می دهد که ضرورت دارد تا مدافعان انقلاب واقعی و راستین انقلاب اسلامی افزون تر شود.

وی اذعان داشت: ما معتقدیم نظام اسلامی بر مبنای رأفت به بخشی از کسانی که تحت تأثیر فتنه قرار گرفته بودند فرصت جبران خطاهای خود را داده است و این که امروز کسانی در بخشی از بدنه مدیریتی  بکار گرفته می شوند که شاید در جریان فتنه  عملکرد مثبتی نداشته اند نشانه همین رأفت نظام اسلامی بشمار می رود که فرصت جبران را برای این قبیل افراد را فراهم کرده است.

نماینده مردم اصفهان در خانه ملت گفت: نمایندگان مجلس با دقت و تیزبینی و هوشیاری رفتارهای مدیریتی را رصد می کنند و این که امروزه ملت شاهد هستند که مجلس در جریان استیضاح وزراء ورود پیدا می کند، نشان از حساسیتهای عمیق نمایندگان است زیراکه نمایندگان نمی خواهند کسانی که روزگاری همپای و همراه انقلاب بودند، طرد شوند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس تصریح کرد: نمایندگان مجلس در جهت انتخاب مدیران سخت گیری نمی کنند اما اگر جایی مشاهده شود که کسانی می خواهند مجدد روند عملکردی فتنه را دنبال کنند قاطعانه در مقابل این افراد خواهند ایستاد و اجازه نخواهند داد تا آرمان های انقلاب اسلامی بار دیگر از سوی فتنه گران مورد هجمه قرار گیرد.

وی نظام امروز اسلامی را حاصل خون شهدا عنوان کرد و اظهار داشت: شهدا این نظام را امروز به ما امانت داده اند و ضرورت دارد تا از این نظام با هوشیاری کامل دفاع کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار