جانشین فرمانده مرزبانی ناجا:

رزمندگان لرستان پشتیبان جنگ تحمیلی بودند

سردار احمدعلی گودرزی گفت: امتیاز رزمندگان لرستان به دلیل موقعیت جغرافیایی نقش پشتیبانی از جنگ بود که از آن می‌توان اوج سخاوت، ایثار مادران،همسران و بانوان این استان را به وضوح مشاهده کرد.
کد خبر: ۳۶۹۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۷ - 07November 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سردار «احمدعلی گودرزی» جانشین فرمانده مرزبانی ناجا در مراسم اولین سالگرد شهید شاخص «سید نورخدا موسوی» با بیان رشادتها و دلاوری‌های مردم لرستان چه قبل از انقلاب در جبهه  مبارزه با طاغوت و چه بعد از انقلاب در هشت سال دفاع مقدس که موجب فخر و مباهات ایران اسلامی است، اظهار داشت: اوج دلاورمردی‎های رزمندگان لرستان  در عملیات حاج عمران بود که لشکر همیشه پیروز 57 به عنوان خط شکن این عملیات راه را برای عملیات های دیگر و فتح الفتوح های رزمندگان اسلام باز کرد.

وی افزود: از دیگر عملیات هایی که می توان اوج خلوص نیت و سربازی رزمندگان لرستان را دید در منطقه شلمچه رخ داد و در این عملیات بیش از 400 شهید از این استان به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

جانشین مرزبانی ناجا ادامه داد: امتیاز رزمندگان لرستان به دلیل موقعیت جغرافیایی نقش پشتیبانی از جنگ بود که از آن می توان اوج سخاوت و ایثار مادران و همسران و بانوان این استان را به وضوح مشاهده کرد.

سردار گودرزی با اشاره به فرمایش های رهبر انقلاب اسلامی در اوصاف رشادت های مردمان لر که فرمودند «رزم مردمان لرستان بیش از آن که شنیدنی باشد دیدنی است چراکه من به شخصه در سال 59 دلاوری های آنان را  از نزدیک  دیده ام»، بیان داشت:  لرستان به عنوان خاکریز دوم جنگ، دومین استان صدمه دیده از جنگ بود که با تقدیم 6 هزار و 300 شهید  دین خود را به انقلاب ادا کرد تا جایی که شهرستان پلدختر به عنوان هویزه ثانی شناخته شد.

وی در ادامه تصریح کرد: شهید «سید نور خدا موسوی» نمونه ای از  بزرگ مردانی  است که تا پای جان در دفاع از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حریم ولایت مردانه ایستاد و در این راه از هیچ کوششی فرو گذار نکرد و ما خود را مدیون این شهدا می دانیم.

جانشین مرزبانی ناجا در پایان، گفت: امروز نیروی انتظامی خود را خادم مردم می داند و در حراست و حفاظت از  آرمان های  نظام  مقدس جمهوری اسلامی ایران و حریم ولایت چه در درون شهرها و چه در مرزها تا آخرین قطره خون ایستادگی و مقاومت می کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها