عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

هفته وحدت فرصتی برای به رخ کشیدن قدرت و عظمت اسلام/ اقتدار ایران، آمریکا و متحدانش را به سکوت واداشته است

حجت‌الاسلام احمد سالک گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در تمام عرصه‌ها خصوصا در زمینه موشکی به مرحله‌ای از اقتدار رسیده که نه‌تنها آمریکا، بلکه متحدانش نیز توان رویا‌رویی با کشورمان را ندارند و آن‌ها را به سکوت واداشته است.
کد خبر: ۳۶۹۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۵ - 11November 2019
اتحاد مسلمانان بی‌عدالتی‌ها را ریشه‌کن می‌کند/ دوران سلطه‌گری آمریکایی‌ها به سر آمده استحجت‌الاسلام احمد سالک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با بیان اینکه هفته وحدت یادگار امام خمینی (ره) است، اظهار داشت: ایجاد اتحاد میان مسلمانان از بزرگترین دغدغه‌های امام راحل بود.

وی با اشاره به وجود بیش از یک میلیارد مسلمان در جهان افزود: تضعیف قدرت، زوال و نابودی دشمنان اسلام در گرو اتحاد مسلمانان است. جولان داعش در عراق و سوریه نتیجه متحد نبودنِ عربستان با کشورهای مسلمان و همراهی آل سعود با استکبار بود.
 
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه امروز هر مسلمانی که خواهان عزت و سرافرازی اسلام است، آرزویی بزرگ‌تر از ریشه‌کن شدن سلطه‌گران غربی ندارد،‌گفت: محقق شدن این آرزو با وحدت امت اسلامی میسر می‌شود.
 
هفته وحدت فرصتی مناسب برای به رخ کشیدن قدرت و عظمت اسلام است
 
این مقام مسوول هفته وحدت را فرصتی مناسب برای به رخ کشیدن قدرت و عظمت اسلام به مستکبرین جهان برشمرد و گفت: آنچه امروز در بین مسلمانان شیعه و سنی باید مورد توجه قرار بگیرد، وحدت کلمه و تلاش برای تشکیل امت واحده اسلامی است؛ لذا باید برای مبارزه با دشمنان که هدفشان چیزی جز نابودی اصل اسلام نیست، وحدت و همدلی خود را مستحکم‌تر از گذشته کنیم.
 
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: وحدت میان شیعیان و اهل تسنن نقش بسزایی در مبارزه با ظالمان و مفسدان در جهان دارد. با وحدت مسلمان، جهان عاری از هرگونه بی‌عدالتی و جنایت خواهد شد.
 
حجت‌الاسلام سالک با توجه به این نکته که آمریکا در تروریست‌پروری گوی سبقت را از سایر کشورهای استعمارگر ربوده است، افزود: دوران زورگویی و سلطه‌گری آمریکایی‌ها به سر آمده است.
 
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقتدار کشورمان در عرصه‌های مختلف به ویژه در زمینه دفاعی و موشکی گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در تمام عرصه‌ها خصوصا در زمینه موشکی به مرحله‌ای از اقتدار رسیده که نه‌تنها آمریکا، بلکه متحدانش نیز توان رویا‌رویی با کشورمان را ندارند و آنها را به سکوت واداشته است.
 
انتهای پیام/151
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار