حجت‌الاسلام رستمی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

فرهنگ دفاع مقدس شاه‌کلید حل مشکلات کشور است/ جوانان باید برای پذیرش مسئولیت‌ها آماده باشند

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس شاه‌کلید حل مشکلات کشور است، گفت: دفاع مقدس متشکل از فرهنگ مجاهدت، ایثار، از خودگذشتگی، منفعت نطلبیدن، توکل به خدا، باور به وعده‌های خداوند و ایمان عمیق بود.
کد خبر: ۳۶۹۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۳:۲۴ - 13November 2019

فرهنگ دفاع مقدس شاه کلید حل مشکلات کشور است/ جوانان باید برای پذیرش مسئولیت‌ها آماده باشندحجت‌الاسلام والمسلمین «مصطفی رستمی» رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اظهار داشت: این بیانیه جوانان را در اولویت خود قرار داده است و جریان‌های دانش‌آموزی، دانشجویی و جوانان مخاطبان فعلی و آینده این بیانیه هستند.

وی ادامه داد: توجه به توصیه‌های هفت‌گانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، توجه به روحیه امید، شناخت دقیق از گذشته و مطالعات دقیق از گذشته و آمادگی برای پذیرش مسئولیت‌های بزرگ در آینده جزء موضوعاتی است که جریان دانش‌آموزی، دانشجویی و جوانان باید به آن توجه داشته باشند.

رستمی با اشاره به اینکه فرهنگ دفاع مقدس شاه‌کلید حل مشکلات است، گفت: دفاع مقدس متشکل از فرهنگ مجاهدت، ایثار، از خودگذشتگی، منفعت نطلبیدن، توکل به خدا، باور به وعده‌های خداوند و ایمان عمیق بود.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها ادامه داد: امروز می‌توانیم به تکیه بر فرهنگ دفاع مقدس چالش‌ها و مشکلات پیش رو جمهوری اسلامی ایران را برطرف کنیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها