سردار زاهدیان خبر داد؛

کشف بیش از ۵۳۰ تن مواد مخدر از ابتدای سال تا کنون

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از کشف بیش از ۵۳۰ تن مواد مخدر از ابتدای سال تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۳۶۹۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶ - 12November 2019

کشف بیش از ۵۳۰ نن مواد مخدر از ابتدای سال تا کنونبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «مسعود زاهدیان» رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در حاشیه طرح «ظفر ۲» در جمع خبرنگاران با اشاره به کشفیات مواد مخدر از ابتدای سال تاکنون اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۵۳۰ تن مواد مخدر کشف شده است.

وی افزود: ۷۲ درصد از این کشفیات با اقدامات اطلاعاتی و بیش از ۷۰ درصد آن‌ها از استان‌های شرقی بوده است.

سردار زاهدیان با بیان اینکه پلیس تهران بزرگ تلاش‌های زیادی برای مبارزه با مواد مخدر انجام داده است، گفت: خوشبختانه امسال در موضوع جمع‌آوری معتادان متجاهر از سطح معابر شهری، کار‌های خوبی صورت گرفته است؛ همچنین در کشفیات مواد مخدر در تهران جهش فوق‌العاده‌ای انجام شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا خاطرنشان کرد: طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر در تهران در اطراف مدارس و سطح معابر همواره اجرا خواهد شد.

وی درباره اقدامات پلیس در تقویت امنیت مرزها عنوان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته، امروز جدار مرز‌ها تقویت شده است و طی هفته گذشته بیش از شش تن مواد مخدر توسط هنگ مرزی سراوان و همچنین بیش از دو تن مواد مخدر توسط هنگ مرزی میرجاوه کشف شده است.

سردار زاهدیان درخصوص نحوه تعامل اروپا با ایران در راستای مبارزه با مواد مخدر گفت: علی‌رغم تأکید ایران در مجامع بین‌المللی بر لزوم مشارکت سایر کشورها در مبارزه با مواد مخدر، متأسفانه کشور‌های اروپایی در این راستا هیچ‌گونه کمکی به ایران نکرده‌اند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها