تجدید بیعت کتابداران با آرمان های بنیانگذار انقلاب

دبیرکل نهاد، معاونان، مدیران کل و جمعی از کتابداران کتابخانه‌های عمومی کشور، با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.
کد خبر: ۳۶۹۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵ - 12November 2019

تجدید بیعت کتابداران با آرمان های بنیانگذار انقلاب/ ویژگی متمایز هفته کتاببه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، مراسم تجدید میثاق کتابداران و کارکنان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با حضور دبیرکل نهاد، معاونان، مدیران کل، جمعی از کتابداران کتابخانه‌های عمومی کشور، نیکنام حسین پور مدیرعامل خانه کتاب و دبیر بیست و هفتمین دوره هفته کتاب و جمعی از کارکنان معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز، در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد.

علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: امسال نیز مانند هرسال و سنت حسنه‌ای که همکاران ما برقرار کردند، در آستانه روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار به این مکان مقدس آمدیم تا همت بخواهیم؛ «بر سر تربت ما چون گذری همت خواه / که زیارتگه رندان جهان خواهد شد».

وی افزود: امسال یک ویژگی برجسته‌ نیز پدید آمده و آن تقارن روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار با میلاد با سعادت حضرت رسول اکرم، صلوات الله علیه و آله و امام صادق، علیه السلام، است که این تقارن را شکرگزاری می کنیم.

پس از این مراسم دبیرکل نهاد به همراه معاونین، مدیران کل و کتابداران نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، با حضور بر مزار شهدای هفتم تیر، به مقام والای این شهیدان ادای احترام کردند.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار