سردار کارگر در مراسم معارفه رئیس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یکی از جوان‌ترین مجموعه‌ها در سطح نیروهای مسلح است

سردار کارگر با اشاره به اهمیت جوان‌گرایی در انجام رسالت سازمانی، گفت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یکی از جوان‌ترین مجموعه‌ها در سطح نیروهای مسلح است و امیدواریم با توجه به فضای سالم و ارزشی حاکم بر این مجموعه، شاهد رشد و پیشرفت روز افزون کارکنان بنیاد باشیم.
کد خبر: ۳۶۹۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲ - 12November 2019

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، اظهار داشت: مجموعه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یکی از مجموعه‌های انقلابی، اسلامی و ولایی است که از افراد مؤمن و متعهد در رده‌های مختلف سازمانی استفاده می‌کند.

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یکی از جوان‌ترین مجموعه‌ها در سطح نیروهای مسلح است

وی با اشاره به اهمیت جوان‌گرایی در انجام رسالت سازمانی، گفت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یکی از جوان‌ترین مجموعه‌ها در سطح نیروهای مسلح است و امیدواریم با توجه به فضای سالم و ارزشی حاکم بر این مجموعه، شاهد رشد و پیشرفت روز افزون کارکنان بنیاد باشیم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این مراسم از زحمات حجت الاسلام و المسلمین «محمد‌حسن دانش» در زمان تصدی ریاست عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قدردانی به عمل آورد.

در این مراسم حجت‌الاسلام و ‎المسلمین «حسن نمازی» رییس اداره عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح نیز با اشاره به اینکه کار باید برای رضای خدا باشد، گفت: زمانی کار و فعالیت‌های ما ماندگار می‌شود که دلهای‌مان متوجه خدا شود؛ در این‌صورت کارها اثرگذار و ارزشمند خواهد شد.

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یکی از جوان‌ترین مجموعه‌ها در سطح نیروهای مسلح است

وی با بیان اینکه مسئولان عقیدتی سیاسی باید گوش شنوای کلیه‌ی کارکنان باشند، گفت: رفتار ما باید به‌گونه‌ای باشد که همگی بتوانند به سهولت با ما ارتباط برقرار کنند و مشکلات و مسائل خود را به دور از تکلف و جایگاه سازمانی مطرح کنند.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح با تاکید بر اینکه کارکنان عقیدتی سیاسی باید به‌گونه‌ای باشند که همه با مشاهده رفتار و سیره عملی آن‌ها به یاد خدا بیفتند، گفت: هنگامی‌که در کارهای‌مان خدا را در نظر داشته باشیم، افراد به ما اعتماد خواهند کرد و اعتماد کارکنان یکی از مهم‌ترین سرمایه‌های هر مجموعه محسوب می‌شود.

همچنین در ادامه‌ی این مراسم، حجت الاسلام و ‎المسلمین «محمدحسن دانش» رئیس سابق عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس طی سخنان کوتاهی با اشاره به اهمیت خدمت‌گذاری در مجموعه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: بنده افتخار می‌کنم که نزدیک به 5 سال در مجموعه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس انجام وظیفه کردم و امروز نیز مطیع فرمان مسئولان امر هستم.

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یکی از جوان‌ترین مجموعه‌ها در سطح نیروهای مسلح است

وی با تاکید بر اهمیت اطاعت‌پذیری در سطح کارکنان گفت: به‌طور قطع مسئولان و فرماندهان خیر و سعادت ما را می‌خواهند و همه ما باید تحت فرمان مسئولان ذیربط در راستای وظایف محوله تلاش کنیم.

حجت الاسلام دانش با اشاره به برنامه‌های اجرایی که در این مدت سازمان عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار کرد، گفت: طی این سال‌ها تلاش کردیم با برگزاری برنامه‌های آموزشی همه افراد و کارکنان احکام اولیه و روخوانی قرآن را فراگیرند.

در پایان این مراسم، حجت الاسلام «حمیدرضا محمدیاری» رئیس جدید عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز گفت: امیدوارم بتوانم با همکاری و تعامل، وظیفه‌ای که بر عهده اینجانب نهاده شده را به نحو احسن انجام دهم.

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یکی از جوان‌ترین مجموعه‌ها در سطح نیروهای مسلح است

بر اساس این گزارش، طی حکمی از سوی حجت الاسلام و المسلمین «حسن نمازی» رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح، حجت الاسلام «حمیدرضا محمدیاری» به‌عنوان رئیس جدید عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس معرفی شد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار