با صدور پیامی صورت گرفت؛

تسلیت مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در پی درگذشت حجت‌الاسلام نمازی

«جعفری» با صدور پیامی درگذشت رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۶۸۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۸ - 25July 2021

تسلیت مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در پی در گذشت حجت‌الاسلام نمازیبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، علی‌اصغر جعفری مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با صدور پیامی درگذشت حجت‌الاسلام حسن نمازی رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح را تسلیت گفت.

متن پیام وی به شرح زیر است:

«انالله و انا الیه راجعون

درگذشت غم‌انگیز و ناباورانه عالم وارسته و روحانی مجاهد و انقلابی مرحوم مغفور حجت الاسلام والمسلمین، حاج حسن نمازی موجب تاثر و تالم خاطر همه دوستان و علاقمندان آن فقید سعید گردید.

ایشان که درس آموخته مکتب ولایت و از رهپویان و مروجان اندیشه والای بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) بود سال‌های عمر با برکت خویش را در پرتو تمسک و توسل به مکتب اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) در راه نشر فرهنگ انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت سپری کرد.

اینجانب ضایعه درگذشت روحانی مجاهد و مبارز مرحوم مغفور حجت الاسلام و المسلمین حاج حسن نمازی را به محضر فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی)، سردار ریاست محترم ستاد کل نیرو‌های مسلح، فرماندهان و کارکنان نیرو‌های مسلح بویژه بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزدمنان برای آن عزیز سفر کرده رحمت و غفران واسعه الهی و برای بازماندگان ارجمندشان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

دکتر علی اصغر جعفری
مدیر عامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس»

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار